body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.ani), url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.png), progress !important;} />

Vi suger vi vet - men håll ut!

Hej fina, söta små läsare. :)
Det har ju snart gått en vecka sen vi uppdaterade. Vi nämnde för ett tag sedan att vi skulle ha sjukt mycket plugg och det är vad vi har gjort senaste tiden. Jag har varit fullkomligt begravd i skolböcker och har inte ens öppnat min laptop sedan i Söndags. Hoppas ni förstår. :)
 
Jag kommer skriva en del till er imorgon, ska försöka göra en extra lång eftersom ni har väntat så länge. Och föresten, Felicia har beslutat sig för att börja skriva igen, vilket är superkul! Och det innebär ju mer uppdatering för er också! ♥
 
Igår hade killarna sin konsert i Sverige, vi alla tre var där och det var verkligen AMAZAYN! De sjöng perfekt live och jag var seriöst lycklig varenda minut. Det var den bästa kvällen i mitt liv verkligen, och jag vet att Sandra och Felicia håller med mig haha. Sjukt kul och jag har asont i halsen men det är det värt! Om ni var på konserten får ni gärna dela med er av eran experience, vart ni satt och vad ni tyckte och så vidare. Jag tycker att det är superkul att läsa om haha. 
 
Det var i alla fall det bästa som har hänt mig och alla killarna var heeeelt perfekta och gaaah. Har väntat på det här ögonblicket sedan november 2011 så jag tycker verkligen att det var galet kul och bra. Okej nu ska jag sluta, det kommer i alla fall en del imorgon.
 
Puss och kram! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh skulle också vilja ha varit på konserten igår, men jag såg de i London den5/4 och de var så sjukt bra!
Ps: kul att Felicia ska börja skriva igen!:D

2013-05-09 @ 16:02:30




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback