body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.ani), url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.png), progress !important;} />

Onödigt inlägg - LÄS INTE OM DU HATAR ONÖDIGA SAKER

Tack så mycket för kommentarena vi får just nu!
 
Det gör så mycket skillnad för oss som skriver och det känns verkligen varmt i hjärtat. Låter som min mattelärare haha (;
 
Vill också säga sorry -Sandra skriver- om stavfel och sånt.
En jätte snäll och trevlig tjej sa det och vi håller helt med. T.ex i tisdags när jag skrev, skrev jag klockan 12 på natten, ni kan se det där det står vilken tid jag la ut den. När man är trött och stressad så tänker man inte lika snabbt och då blir det oftast jätte många fel. Jag har läst om novellen och jag kan se ungefär 1000 fel vi har gjort. Vi har inte IG i svenska eller engelska och ja, vi anser att vi faktiskt är ganska bra på det, MEN.. Ibland blir det stavfel av många olika anledningar. Gillar att ge förklaringar och sådant, en sak med mig! Vi tar gärna kritik och tips, bara ville berätta att i min senaste del finns det många stavfel, hehe.
Felicia arbetar just nu på en del och den kommer ut lite senare ikväll.
 
Hoppas du får en mysig kväll, själv ska jag ägna den till att plugga franska och fysik som är helt blää. Finns det seriöst någon som älskar plugget? Jag hatar skolan! Är det något fel på mig? Och betyg är fan det läskigaste som finns. Det här var ett ganska onödigt inlägg men jag tror jag känner mig ensam haha? Okej, jag börjar låta som om jag skriver i en dagbok. Önska mig lycka till.
Tusen kramar,
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Läs-missbrukaren

Haha fint att du/ni uppmärksammar!!
Och skönt att veta att man inte är dn ända som pluggar franska just nu ;)

2013-03-21 @ 19:36:56




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback