body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.ani), url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.png), progress !important;} />

Ingen del idag

Sorry guys, vi suger ganska mycket på att uppdatera som ni märker. Haha. Vi har bara väldigt mycket med skolan just nu, och vi har ju ett liv. Det kommer inte komma en del idag eftersom jag (Julia), Felicia och Sandra har massooor med läxor, och dessutom så måste Felicia tydligen städa idag. Imorgon kommer det inte komma en del för att ingen av oss tre kommer vara hemma under kvällen. Sandra kommer troligen skriva på Lördag och Felicia på söndag, och jag kommer nog skriva på Måndag. Kommentera extra mycket på senaste delen istället så länge, eller så kan ni ju alltid läsa Sandras eller mina gamla noveller som ni hittar under länkar i sidomenyn. Sandras är grym, fast ni måste gå längst bak i arktivet på hennes eftersom en annan tjej tog över hennes blogg efteråt. Min däremot suger för jag ville ha perfect life då haha. Men, ha en trevlig helg så länge, kramar!

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback