body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.ani), url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.png), progress !important;} />

INFO

Ingen del idag, Felicia skulle skriva men det visade sig att hon hade jätte mycket på gång.
Julia ska packa för hon ska åka iväg i helgen.
Jag, Sandra fick reda på detta nyss, och det är för sent för att skriva. Jag har också världens huvudvärk, har aldrig haft en sån här smärta förut. Hoppas ni förstår.
 
Det kanske kommer ut en del imorgon, inte helt säkert. Julia som sagt ska åka iväg (det är hennes dag), både jag och Felicia har planer. Så kanske någon av oss hinner, vi får hoppas på det bästa. Tyvärr måste jag säga att lördag också är väldigt osäkert. Julia är bortrest, Felicia har viktiga planer, och jag har också planerat en sak (det är Felicias dag). Men jag ska verkligen försöka hinna skriva en del för er! Ska försöka klämma in det så vi får hoppas!
 
På söndag kommer det komma en del som vanligt. Vi alla ber mycket om ursäkt för den dåliga uppdateringen som kommer ske, men det kan bli så ibland och kommer antagligen bli så igen någon gång.
När ingen kunde skriva på sportlovet förutom jag försökte jag verkligen skriva så mycket som jag kunde, hoppas ni kommer ihåg det.
 
Ni har kommenterat mycket på de sista delarna och vi vill bara tacka er så mycket! Ni ger oss så mycket feedback och vi verkligen uppskattar det. Snälla fortsätt så vi vet vad ni tycker, jag lovar att det gör en stor skillnad. Det ger oss motivation att skriva och ett stort leende som varar hela dagen! (:
 
Ha det jätte bra och så får vi hoppas på det bästa!
 
-SKRIVET AV SANDRA-
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback