body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.ani), url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.png), progress !important;} />

INFORMATION OM DELAR OCH UPPDATERING

Heeeeej!
 
Hoppas ni har haft en trevlig nationaldag!
Det var anledningen varför det inte kom en del idag. Men, ni vet väl att det kom två delar igår?
Sandra (jag) skrev under tisdagen men blev aldrig riktigt klar så jag fortsatte på onsdagen. Men eftersom jag hade en busy day då så kom den ut vid midnatt och Julia som egentligen skriver på mångar, fick tidspublicera den 6 på morgonen. Så vi hoppas att ni inte har missat det :) Vi tänkte bara varna er!
Imorgon vet vi inte om det kommer en del, 50% att det inte händer. Men hoppas ni alla har en trevlig fredag!
 
VIKTIG INFORMATION:
Och, sommaren är även här. Vad vi täckte nämna också är uppdateringen under sommaren. Jag och Felicia kommer åka iväg i två veckor, sedan kort efter det åker även Julia bort. Jag kommer senare åka utomlands, och Julia kommer vara borta den mesta delen av sommaren. Uppdatering kommer verkligen inte vara på topp, men när vi alla är hemma så kommer vi publicera en del varje per vecka. Det blir alltså tre delar per vecka. Antagligen många gånger blir det en gång i veckan, och även några gånger så kanske det tar någon vecka tills en del kommer ut. Ibland kanske det tar veckor, eftersom vi alla kanske inte kan under en viss period. MEN, vad vi kan säga är att vid slutet av sommaren då det kommer ut ett speciellt datum, där det kommer en del och uppdateringen kommer bli bra igen. Så stay tuned! Hoppas vi inte förlorar läsare, eftersom vi älskar att skriva delar till er :) Det är ju trots allt sommar, och på en skön sommardag känner man oftast att man inte vill sitta inne, så ja :)
 
Bara en liten update! Hoppas alla har det bra, och så ses vi snart.
 
Kramar, 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback