body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.ani), url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.png), progress !important;} />

Ny del

Hej människor!
 
Sandra här, and I'm back. Har varit på road trip i två veckor men nu är jag tillbaka för att skriva! Det är Felicia också. Jag vet att jag skulle skrivit igår men eftersom det första jag gjorde var att vara med min familj och sova, så hann jag inte skriva. Jag har ganska upptagna veckor, men jag ska försöka klämma en del till idag kväll :) Om inte, kommer en del ut imorgon. Så stay tuned! 
 
 
Det är mycket på gång! Felicia och Liam har agreed att faktiskt inte träffas mer, killarna har trubbel i bandet, Niall och Julia har sina bråk om bandet och barnet, Liam är alkohol beroende och har inte varit sig själv på längre. Det där var bara några saker av 20 andra saker som är på gång i novellen just nu. Och jag kan garantera er att novellen kommer vara ganska spännande, för vi har mycket på gång åt er!
Men det jag undrar är, vi har nu skrivit 94 delar och för att vara en one direction novell är det ganska mycket. Vi har inga planer att sluta skriva, men jag undrar om ni skulle vilja att vi skulle fortsätta skriva den här novellen eller börja på en helt ny novell?
Anledningen för att jag frågar är eftersom det kanske blir för många delar? Jag är däremot hooked på den här novellen men jag vet inte exakt när man ska sätta en slut del på den här novellen? Vid 100? 110? 130? 150? Med mera och mera. Vad tycker ni? Ska vi fortsätta skriva den här novellen eller blir det för långt! Skriv gärna så jag vet!
 
Hoppas ni har det bra, många kramar
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker helt klart ni ska fortsätta på denna! Den är så grymt bra och eftersom ni har skrivit på den så pass länge nu så skulle det kännas jättetråkigt om ni skulle sluta med det. Den är ju också jättespännande just nu, hehe:D

2013-07-15 @ 12:52:41
Postat av: Anonym

Jag tycker att ni ska fortsätta och vi vill ju veta slutet så fortsätt så gott ni kan och nobellen är ju skit spännande med allt/kram xxxxx

2013-07-15 @ 15:22:29
Postat av: Anonym

plzz fortsätt! haha jag vill veta vad som kmr hända, och pleaseee ett lyckligt slut, jag har läst så många bra noveller men sen så blir det tråkiga och sorgliga slut och det är inte kuull :((((

2013-07-16 @ 01:01:41
Postat av: Lisa

Snälla fortsätt och lycklig slut som sakt zayn o sandra måste bli ihop snälla fixa det på nåt sätt (:'

2013-07-16 @ 01:48:50
Postat av: Anonym

absolut att ni ska fortsätta! :)

2013-07-16 @ 17:12:20




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback