body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.ani), url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.png), progress !important;} />

More than perfect - Del 13

 Previous:
 

"Zayn!" Det var Perrie som stod framför mig. "Are you okay? You look sick", sa hon och kände på min panna. Jag log lite och kysste henne. "I'm okay. I just want you to cuddle with me", sa jag och drog ner henne i soffan. Perrie Edwards, min stora kärlek sen snart ett år tillbaka. Jag skakade ut Sandra ur mitt huvud och hoppades bara på att hon var okej. Så länge hon var okej, var jag okej... Perrie låg på min mage och vi kollade på någon konstig tv serie. Jag tog upp min mobil och kollade på skärmen som var precis likadan som när jag lämnade den. Sandra
 
______________________________________________________________________________________
 


James perspektiv:
 

Jag höll Felicias hand och ledde den. Det var idag våran årsdag. '' Okey James, where are we going? '' frågade hon förvånat. Jag log. '' You'll see. I told you, it's a surprise! '' sa jag och log stort. Jag hade tvingat henne sätta sig på en bindel över ögonen. Hon snubbla lite och skrek till lite men jag var där för att fånga henne. '' Don't worry, you are safe with me. '' sa jag och kysste hennes läppar ömt. Jag ställde henne upp. '' You have always been so romantic. '' sa hon och skratta sitt fina skratt. '' I hope you'll like this. '' sa jag. Jag tog bort ögonbindeln och ett litet gällt ljud kom från henne. Vi var på skateboardparken på kvällen. Jag hade lagt fram en picknick med lite stearin ljus i mitten av rampen. Ljuset från ljusen spredde sig ut över rampen så det såg magiskt ut med stjärnorna. Inte för att skryta själv då, men det såg väldigt romantiskt ut. Hon la sina armar om mig och log. '' James Campbell, I love you. '' sa hon och kollade in i mina ögon. Jag log. '' And I love you, Felicia Tanttu. '' sa jag. Sakta ledde vi oss båda in, möttes i en perfekt kyss. Jag tog hennes hand och ledde henne till filten. Vi båda satte oss på filten och jag öppnade korgen och tog fram de sakerna. Jag hade gjort mackor, snott en vinflaska hemifrån, lite vindruvor och övriga frukter. Till dessert blir det chokladmuffins. Hon hjälpte mig att lägga ut allt och jag hällde upp vin i två fina vinglas. '' It's kind of freezy here .. '' sa hon och gnuggade om sina armar. '' Don't worry, I got it all figured out '' sa jag och peka på en annan filt vid sidan om. Hon tog den och la den om oss. Vi satt tätt, och jag gav henne ena vinglaset. '' For us. I just fall in love with you more and more for each day. Cheers! '' sa hon glatt och höjde glaset. '' For us! '' sa jag och klinga med hennes glas. Vi båda tog en klunk och ställde sedan våra glas åt sidan. Hon la sig i sin famn och jag la mig ner så hennes huvud log mot min bröstkorg. Vi båda kollade upp mot himlen. '' This is just too perfect. I'm just waiting for the bear who will attack us next. '' sa hon. Jag skrattade och höll för magen. '' No, but seriously when is the bear coming?! '' sa hon och log stort. Jag gapskrattade och hon kunde själv inte hålla för garv. '' No, but I love it. Nothing have ever been simple in my life. And it have never been perfect. But this moment, right now, is just so perfect. '' sa hon. Jag smekte hennes huvud och pussade hennes panna. '' You make my life perfect. '' sa jag och jag kunde känna henne le. '' I love you ''.
 
Sandras perspektiv:
 

'' Okey, see you later  '' sa jag och kysste Brad. '' Bye! '' sa han och jag gick ut från bildörren. Jag mötte min skola, i min löjliga uniform. Det var i mitten av april, och inte så kallt längre. Jag gick med i strömmen som skulle in till skolan. Jag gick in till min korridor. Jag hörde någon ropa på mig. Vanessa sprang emot mig och gav mig en kram. '' Hi Sandra! I have missed you, feels like I haven't seen you for a long time. '' sa hon. '' Yeah, well I was sick, but I'm okey now. '' sa jag och log mot henne. Där kom en lögn ut. '' What kind of sick? '' frågade hon oroligt. '' Stomach. '' sa jag. Ännu en dålig lögn. Orkade inte förklara att jag hade fejkat att vara sjuk i en vecka. Min flyktväg var till Brad där jag hade varit varenda dag. Mamma var på konferans så hon hängde inte med, Pappa var fullt upp med jobb och trodde jag sov hemma även fast jag bara gick dit då och då, och la kuddar som min kropp i sängen. Min brorsa hade jag bara undvikigt. Hon gick med mig. '' So any news? Have I missed something? '' sa jag och hon la armkrok med mig. '' Well, Peter was cheating with Jannie, so you had right '' sa hon och jag skratta. '' Yeah I knew it. When you see them snogging in the toilet, not caring, it's kind of clear. '' sa jag och vi båda skratta. Vi hade kommit fram till mitt skåp. '' I have to go to class. You know, Mr. Devon, who always has snot hanging from his nose. '' sa jag och flina. '' Well, good luck with that! '' sa jag och log stort. Hon gick och jag öppnade låset med koden jag hade glömt bort för många gånger. Snabbt drog jag ut franska boken, rädd över att bli sen till lektionen. '' Sandra? '' sa en röst och jag kollade bakom mig. Där stog Julia, nästan stirrade på mig som om hon inte kunde tro att jag faktiskt stog där. '' Vad? '' sa jag kallt mot henne. '' Vi har letat överallt efter dig! '' sa hon sorgligt och jag bara kollade på henne. '' Varför skulle ni någonsin bry er om vart jag är? '' sa jag och fortsatte leta efter mitt skrivhäfte. '' Sandra, du vet att vi bryr oss! Och du vet att vi älskar dig. Snälla förlåt oss, så allt kan gå tillbaka som det var. '' sa hon. Hennes ögon var fyllda med sorg, men det var fortfarande de glada ögonen jag alltid har älskat. Jag kollade äcklat på henne. '' Ingenting kommer aldrig någonsin bli som förr! Jag trodde jag var tydlig om att jag aldrig vill snacka med er mer '' fräste jag. '' Snälla Sandra, försök att förs- '' sa hon men jag avbröt henne direkt. '' Jag tänker inte stå här och lyssna på ditt fucking skitsnack. '' sa jag argt. Jag kollade runt omkring mig. Korridoren var tom, alla hade gått till sina lektioner '' Lämna mig ifred nu. ''. Jag smällde mitt skåp och gick förbi henne som om hon var luft. Jag gick till korridoren bredvid, och ställde mig åt sidan. Jag lutade mot väggen och kände känslorna flöda. Jag hade aldrig snackat så med Julia. Något i mig trodde saker skulle gå till de som förr. Men det där bara bevisade det. Jag skulle aldrig kunna släppa hur de båda bedrog mig. Jag kunde bara inte kontrollera det. Några tårar rann ner men jag torkade snabbt upp de. Det är inte värt det.
 
Dagen efter, efter skolan ..
 
Julias perspektiv:
 

Vi satt vid bardiskarna, bredvid isrinken. Harry lovade mig för två månader sen att han skulle ta mig till en isrink, men eftersom han hade mycket på gång som Niall, hade det bara inte hänt. Även fast det var i mitten av april, så var isbanan öppen. Inte mycket folk var här, så vi hade nästan hela isen för oss själva. Jag försökte kämpa att spänna snörerna på skridskorna med Harry bredvid mig. '' Okay Harry I give up. Please help me! '' utbrast jag och han flina åt mig. '' Don't laugh at me! I just suck at .. tying skates. '' sa jag och sucka. '' How could I ever say no to you. '' sa han och log sitt fina leende mot mig. Han gick ner och spände mina skridskor. Jag avvaktade honom och log. Hans lockiga hår var lika lockigt som var vanligt. '' Done! '' sa han och jag log mot honom. '' Thanks! '' sa jag glatt. Vi satte på oss våra hjälmar. '' I just have to warn you. I suck at ice skating. '' sa jag och han log. '' Me too! Let's see how this goes. '' sa han och vi skratta. Vi båda gick klumpigt ner mot isen. Jag började åka baklänges och log mot honom. '' LIAR! '' skrek han och jag skratta. Jag körde mot honom. Han försökte åka men höll på att ramla innan jag tog tag i honom. '' Let me help you. '' sa jag. Jag tog hans mjuka hand i min och började åka. '' Okey, slowly, slowly, slowly ... '' sa han medan jag drog på honom. Jag ökade tempot. '' OKEY! SLOWER, SLOWER! '' sa han. Jag kunde inte sluta skratta. Jag stannade honom och han började skratta också. '' I'm like Bambi on ice. '' sa han och jag slutade genast garva. '' Sandra always say that when we're going ice skating. '' sa jag. Han märkte nog att jag blev upprörd och tog tag i mina händer. '' Don't think about that. Just have fun. '' sa han och la ena handen på min kind. Jag log mot honom. Vi höll varandra händer. Hans kinder var röda av kylan från isen.'' Follow my lead '' sa jag och han kollade osäkert på mig. '' Trust me. '' sa jag. Jag höll ett bättre grepp om hans händer och tog sats. Jag började snurra oss båda två. Jag kunde bara se honom, allt annat var otydligt. Han log stort och skratta, som mig. När jag hade slutat tappade jag balansen och ramlade på rumpan, han med mig. Vi båda kunde inte sluta skratta. '' Aoh, my bum! '' sa jag och skratta. Vi hjälpte varandra upp, och jag märkte nu hur nära vi var. Jag såg hur han kolla mot mig. '' You are so cute. '' sa han. Vi stog nära, några decimeter ifrån varandra. Vi båda andades häftigt efter allt garv. Är det nu det ska hända? Är det nu jag ska få min första kyss? Det här har jag väntat på alla dessa år. Det här har jag fantiserat om. Vi stog nu så nära. Vi båda ledde oss in och våra läppar mötte varandra. Jag kände hans läppar mot mina. Vi kysstes och jag kände en rusning gå igenom hela min kropp. Det kändes som som den gick igenom hela min kropp, från mitt huvud, till mina tår och tillbaka. Den var så öm, men ändå så intensiv. Jag la mina armar om honom och vi stog där och kysstes. Det var bara så perfekt. En perfekt första kyss. Och jag kommer aldrig glömma det här.
 
 
_____________________________________________________________________
Hejhej, kommentera gärna! Del kommer ej ut imorgon eftersom vi måste plugga för vi har ett prov! På torsdag kommer jag skriva igen eftersom Julia skrev åt mig på måndagen (istället för söndagen, jag var väldigt upptagen) så ja. Kommentera! KRAM.

Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

Hejsan

Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

2013-01-31 @ 13:12:12
URL: http://flizanlizan.blogg.se







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback