body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.ani), url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.png), progress !important;} />

More than perfect - Del 7


 
Previous:
 
'' Me starting fights?! You are always the one who criticizes me! It's like you don't appreciate me! '' fräste jag. '' That's because you are a fucking bitch. ''. Det kändes som en stöt. Det kändes som om någon hade knivhuggit mig i hjärtat. Han såg hur jag reagera det och jag såg genast att hans ansiktsuttryck ändrades. Jag kände tårarna rinna. '' I'm so sorry Felicia, I didn't mean that... I was so an- '' sa han tills jag avbröt  honom. '' GET OUT! GET OUT OF MY FUCKING HOUSE! '' skrek jag. Tårarna forsade ner. '' Felicia, I love you, I'm so so- ''. Jag torkade bort tårarna som inte vill sluta rinna. '' OUT! NOW! '' skrek jag. Jag såg nu att han var påväg att gråta men gick fram till mig för att krama mig. Jag backade. '' Don't touch me. I want you out. Now. '' sa jag utan att kolla på honom. Jag kunde inte kolla på honom längre. Jag hörde hans steg, och en dörr stängas. Jag vara sjönk ner till golvet. Mina tårar ville inte sluta rinna. Hur kunde han säga så? Efter det här vet jag inte om jag någonsin kommer kunna förlåta honom.
 
______________________________________________________________________________________
 

Felicias perspektiv:
 

'' Berätta nu om den här mystiska killen är! '' utbrast jag. '' Ja, vem är det då? '' instämde Sandra nyfiket. Julia stog vid spegeln och applicerade lite mascara. '' Ni kommer kommentera, och jag gillar inte det! '' sa hon. '' Nej, nu tycker vi att du berättar. '' sa jag. Julia vände sig mot oss. '' Okej, ni kommer döma mig nu, och jag har inte berättat det här men aja ... '' sa hon. Hon satte sig på sängen där vi redan satt. Man såg att hon tvekade. '' Spit it out. '' sa jag. '' Okej. Jag har liksom gått på dejt med Harry.. och nu ska jag gå ut på dejt med Niall. '' sa hon. '' Ohhhhh, någon känner sig lite naughty! '' sa Sandra och jag garvade. '' Innan ni dömer mig, hear me out! Jag gillar båda de här killarna, båda är söta och har så fina personligheter. Jag vet bara inte vem jag vill ha. '' sa hon. '' Okej, gå på den här dejten med Niall och välj. '' sa jag och Julia nickade. '' Nej! Du har äntligen chansen att leva som cat women, och du ska inte slänga iväg det med att bara ha gått på en dejt! Nej, du ska dejta de båda och när det blivit rikitigt seriöst mellan er så ska du välja. Det jag menar är att du måste lära känna de mer, och när du dejtat de ett tag kommer du veta vem du vill ha. Liksom bra sidor, och dåliga sidor. '' sa Sandra.  '' Okej, ta tillbaks det jag sa. Liksom, även hur kanske hemskt det låter så kommer det kanske vara något roligt. Du kommer känna uppmärksamhet från två killar, och jag tror inte det är någon som inte vill ha det liksom. '' sa jag. Sandra nickade. '' Är ni säkra? '' sa Julia. '' Helt säkra. '' sa jag. '' Och medans du går och flörtar med två killar, ska vi två sitta här och snacka om våra patetiska liv. '' sa Sandra. '' Japp, high five för det '' sa jag och vi gav varandra en highfive som blev misslyckad. '' Okej, ser jag bra ut? '' frågade hon. '' Du ser ut som en blomma i slutet av regnbågen! '' sa jag med en utlänsk driv röst. Hon reste sig från sängen och Sandra smacka hennes rumpa. '' Nu gå och flörta! '' sa hon. '' Okej, vi ses om kanske 3 timmar! Woop woop! '' sa hon. Hon tog sin väska och stängde dörren. Så fort hon hade gått vände Sandra sig mot mig. '' Okej, jag vet att något fel, berätta nu nu nu NU! '' utbrast. '' Jag har haft ett till allvarligt bråk med James. '' sa jag och suckade. '' OMG, jag visste det! Fan vad bra! Jag menar... fan vad dåligt. Handlar det om samma sak från festen? '' sa hon. '' Igår kom han, och jag trodde att han skulle säga förlåt för det han gjorde mot mig på festen men istället så frågade han vad han hade gjort. Liksom what? Och istället för att säga något förlåt så bråkar han med mig och kallar mig bitch! Den bitchen! Och han vet vad som hände för några månader sedan när han kalla mig det. '' sa jag. '' Killar lär sig verkligen aldrig. Liksom what the fuck dude? Aja, du låt mig snacka med honom så får han lite vett i huvudet. '' sa Sandra och jag nicka. '' Gör det du. '' sa jag. '' Och by the way, även fast jag är vän med James så är jag helt klart på din sida om det här. '' sa hon. '' Naaaaaaaaaaaaw '' fick jag ut och krama henne. '' Okej, aja nu slutar vi snacka om det här, utan startar senaste episodet av Awkward. '' fortsatte jag medan jag öppnade ett chips paket.
 
Julias perspektiv:

Jag gick ut från Sandras hus och såg mig omkring. Det hade blivit lite mörkt, klockan var 18.00 i svensk tid. " Julia! " hörde jag en röst ropa. Jag vände mig om och såg Niall stå borta vid en bil. Jag log och gick emot honom. Han gav mig en oväntad kram och jag besvarade den. " Hi! Everything alright? " frågade han och log sitt speciella lilla leende. " Yeah, and you? ", sa jag och nickade. " I'm perfect! " sa han och log brett. Vi klev in i bilen. Niall berättade att han precis tagit körkort, för någon månad sedan, och att jag var den första tjejen han körde i sin egna bil. Jag skrattade. " I feel honored ", sa jag och log mot honom. " So, where are we going? You told me it was a secret ", sa jag. Han log hemlighetsfullt. " We're soon there. You won't be surprised ", sa han. Vi svängde in vid en gata och Niall parkerade. Jag tittade upp bredvid mig. Nandos. " How did I know? " sa jag och skrattade. Niall skyndade sig ut och öppnade dörren för mig. " Thank you.", sa jag och log. Hittills hade jag lett hela tiden. Bra tecken där. Vi gick in till restaurangen och direkt hälsade Niall på personalen som han kände. Jag bara stog där lite awkward och log. Vi satte oss och han log mot mig. '' Why are you looking at me like that? '' frågade jag generat. '' You just look so ... beautiful. '' sa han och blev generad och jag rodnade. '' So what do you want to order? '' frågade Niall och gav mig en meny. Jag kollade ut genom fönstret och såg att paparazzis samlade sig utanför. Niall hade märkt det och kollade på mig. '' Do you want to get out of here? '' sa han och snelog mot mig. Jag var förvirrad. '' Yeah, what, yeah okey. '' sa jag ställde mig upp. Han ställde sig upp och tog min hand. Han sprang och jag släpades med. Vi sprang utanför dörren, hoppade igenom alla paparazzis, mot bilen. Han öppnade dörren åt mig även fast tusen paparazzis sprang efter oss. Jag kunde inte sluta skratta och han satte sig senare på förarsätet. Snabbt körde han förbi alla och vi båda kunde inte sluta garva. '' Okay, that was so much fun! You are crazy! '' fick jag ut. Han garvade fortfarande åt det. '' Well, I live a dangerous life. '' sa han mystiskt och jag skratta. '' I know a great place we're we can be alone. '' fortsatte han och log sitt fina leende. Jag log tillbaka. Han svängde in vid en parkering. Bredvid fanns det en liten korvkiosk. Han parkerade. '' WAIT HERE! '' skrek han nästan. Han skyndade sig snabbt ut och sprang nästan till min dörr. Jag kunde inte hålla mig för garv. Han öppnade dörren. Han måste verkligen vara en gentleman. Några minuter senare hade hade vi köpt korv med bröd och låg på hoven på bilen. Det var mörkt, och stjärnorna lyste på himlen. '' This is so amazing Niall. '' sa jag och han kollade mot mig. '' No, you are. '' sa han och jag log. '' I love when you blush. '' sa han och jag skratta. '' And I love when you smile. '' sa jag och log stort. Vi kollade upp mot himlen och njöt. Jag kände en hand ta tag i min. En liten rusning gick igenom min kropp. Två handskar mot varandra, även det kunde jag känna värmen från hans hand.
 
En dag senare ...
 
Sandras perspektiv:
 

'' James, you have to stop fight with Felicia! '' sa jag argt på honom. '' Sandra, I'm not the one who started! '' sa han surt tillbaka. '' Okay, do you love Felicia? '' frågade jag lugnt. '' Yes. '' svarade han. '' Do you want to end everything with her? '' frågade jag. '' No .. ''. Jag gav honom en irrieterad min. '' You see? You love her, and you don't want to end it with her! So stop being a jerk. James, you know I love you both, but I promise, when you'll say you're sorry, she will be too. Don't worry okay? '' sa jag. '' Yeah i guess so.. Thank you Sandra. '' sa han. '' Okay I need to go, see ya later? '' sa jag och gav honom en puss på kinden. ''  Yeah see you later. '' sa han och log. '' And don't mess this up! '' sa jag innan jag tog väskan från bordet. '' I won't! '' hörde jag honom ropa. Jag tog min väska och la den hängade vid axeln. Jag gick ut från dörren till Mcdonalds men stannade. Jag kollade in i hans ögon och såg henne hålla hans hand. Det kändes som om den ögonkontakten varade förevigt. Jag skakade huvudet och fortsatte gå. Så länge sen jag såg in i de ögonen. Men jag bryr mig inte längre. Zayn är inte kvar i mitt liv längre.
 
________________________________________________________________________________
Förlåt för ett sent inlägg, vart lite upptagen! Kommentera! :)

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback