body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.ani), url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.png), progress !important;} />

More than perfect - Del 6

 
Previous:
 
Jag var glad att jag ringt och bjuddit ut henne på dejten. Annars hade Niall gjort det först och det skulle förstört allting för mig. Att få fortsätta se hennes leende skulle var som i en dröm. Jag tror att jag skulle kunna göra henne lycklig, men jag vet också att Niall inte kommer att ge upp så enkelt. Men något får mig verkligen att tro att den här tjejen är värd att kämpa för. " What is it? " , frågade Julia och skrattade. " Oh nothing at all I was just daydreaming a bit " , sa jag, vi hade gått en bit så jag måste ha varit dagdrömt ett tag. " What was it about? ",  frågade hon interesserat. " Umm... well..... " ,  mumlade jag. Jag kunde ju inte säga att jag tänkte på henne. " It's privat or something right? " log hon förstående. " Mmm yeah kind of, sorry " , sa jag ursäktande.
 " It's fine, I know what you mean if I told everybody my thoughts they would think I'm crazy or something " , sa hon. Jag skratta. Jag iaktog henne medan hon kollade bort. Hennes hår såg så lent ut, hon såg så vacker ut. Jag förlora lite hopp om kärleken när jag och Taylor gjorde slut, men det känns som om det här kan faktiskt bli något riktigt bra. 
 
_________________________________________________________________________________________
 
Sandras perspektiv:
 
 
Jag gick in till rummet. Han låg i sängen och log mot mig. Försiktigt försökte jag lägga mig ner bredvid honom utan att spilla kaffet, och han la sedan sin arm om mig. '' Here's your coffe! '' sa jag glatt och gav honom koppen. Jag tog en liten klunk från min egna. '' Okay, so I don't know anything about you. I just had sex with a stranger. '' sa jag. Han skrattade. '' Well, my name is Brad, but you already know that. I'm nineteen years old, and I just finished school. '' sa han och tog en klunk. '' How do you know Felicia? '' frågade jag och drog mitt finger längst hans six pack. Hans fingrar lekte i mitt hår. '' My dad is friend with her dad, so we kinda know each other. '' sa han. Jag tog en klunk men upptäckte plötsligt en tatuering vid sidan av hans mage som jag konstigt nog inte sett innan. '' When did you get this? '' frågade jag och lät mitt finger cirkulera runt hans tatuering. Jag märkte att det var något som inte presenterade något så bra eftersom han tog ett djupt andetag och tog sin hand från mitt hår. '' I got it when I was sixteen... My mum died when I was 7. '' sa han. '' Oh, I'm so sorry. '' sa jag och ångra att jag fråga. '' Don't be. '' sa han. Jag kände att det var en jobbig stämning men som tur avbröt han den. '' I love your hair ''. Jag log. '' Thanks. I didn't like it when I was younger, i hated it. I just wanted to shave it off, because I was feeling so bad about it. One of my biggest weaknesses. '' sa jag. '' Whaaat? I love your hair! Fa-bu-lous! '' sa han med en tillgjord bögig röst och jag skrattade. '' No but seriously, it's beautiful. '' sa han sedan och jag log. '' So tell me about you. '' fortsatte han. '' Ömh, I'm turning seventeen this year so don't worry. I don't know .. i like to sleep, and eat like every teenager... that's it'' sa jag och han skratta. '' So sleep and eat is favourite thing to do? '' sa han. Jag kunde inte hålla mig från att garva. '' Yeeah haha, I don't know. '' sa jag och log stort. Jag satte mig upp och han satte sig bekvämare. '' No talents? '' sa han och log. '' Haha well I have secret talent. '' sa jag. '' Oh tell me! '' sa han. '' Well, if I tell you I have to kill you. '' sa jag mystiskt och han skratta. '' Tell me! '' sa han retsamt. '' Okay, be prepared.. '' sa jag. Sakta tog jag ut tungan från munnen och petade med den på näsan. Han började gapskratta och jag kunde inte hålla mig för garv heller. '' Yeah, you are wierd! '' sa han och skratta. '' What about you? Everyone have a secret talent. What's yours? '' frågade jag. Han satte sig upp. '' Okey, look. '' sa han. Jag kollade på hans ansikte och märkte att hans näsborrar spärrades upp jätte mycket så han såg så dum ut. Jag gapskrattade. '' Impressive huh? '' sa han och höjde sina ögonbryn. Jag fick ut ett yes mellan gapskratten. Efter att ha garvat i fem minuter var jag äntligen tyst. '' Well, i have another secret talent. I make the best Macaroni and cheese. '' sa han och log mot mig. '' Great. '' sa jag och var rädd över det han skulle säga näst. '' Maybe I can make it for you someday. You know, a date. '' sa han. Jag hostade till. '' Oh no Brad... can't we just have it like this? It's so simple and easy... Last time I had a relationship, it ended so badly that .. I just don't know if I can do it again. Like, we are not strangers anymore! What about just having fun, like we're having now! You know .. talking and well, sex. '' sa jag och kollade ner mot mina händer. '' You just described every guys dream. '' sa han och log stort mig. Jag tog min och hans kopp och la den på sängbordet. Jag kröp till hans mage och satte mig vid slutet av den. '' So are you in? No feelings, just sex and talking. Like, friends with benefits. '' sa jag. Han satte sig upp så våra ansikten var nära. '' I'm in. '' sa han och log sitt sexiga leende. Jag la armarna om honom och kysste honom. Jag ställde frågan försiktigt. '' So... what about making that famous macaroni and cheese? .. '' sa jag sakta och väntade ivrigt på svar. '' With pleasure my lady! '' sa han och jag skrattade.
 
Felicias perspektiv:
 

Jag satt i min soffa, och bläddrade mellan kanalerna. Jag hade fortfarande ont i huvudet från dagen innan och vad jag än såg stördes jag av det. Klockan var 7 och jag hade inga planer för ikväll förutom att sitta och sura. '' Vi ska bara gå och göra lite ärenden, vi kommer om en timme! ''' hörde jag mamma ropa från hallen. Jag hade inte ens lust att ropa och efter någon minut hade pappa och mamma gått ut. På varje kanal visades det bara romantikfilmer. Jag slängde fjärrkontrollen till andra änden av soffan. Varför måste James vara så elak ibland? Han är alltid så jäkla nedlåtande mot mig, och att han snackar så mot mig på min födelsedag? Hur kunde han? Det här har alltid varit ett stort minus hos honom, men han har aldrig sjunkit så lågt innan. Och jag kunde inte tåla det längre. Jag är så arg på honom men jag kunde inte längre hålla det inne. Jag kände tårarna rinna ner. Jag torkade snabbt bort de, men vad jag än gjorde slutade de inte. Är jag inte värd att kämpa för längre? Jag hörde dörrklockan ringa och gick upp för soffan. Jag gick fram till dörren och öppna den. '' James, what are you doing here? '' sa jag och försökte slänga dörren i hans ansikte men hans fot stoppade den. Jag fortsatte in till vardagsrummet men han följde efter. '' Okay Felicia, I don't get it. What have I done wrong? '' sa han. '' What you have done?! You ruined my birthday! '' skrek jag på honom. '' I didn't ruin anything! It is you who always flirt with that Liam! '' skrek han. '' Oh my god. He's my fucking best friend. Are you so stupid?! I was with him all night because you were such a dick! '' skrek jag argt. ''  You always start fights with me. Stop being such a drama queen! '' sa han argt tillbaka. '' Me starting fights?! You are always the one who criticizes me! It's like you don't appreciate me! '' fräste jag. '' That's because you are a fucking bitch. ''. Det kändes som en stöt. Det kändes som om någon hade knivhuggit mig i hjärtat. Han såg hur jag reagera det och jag såg genast att hans ansiktsuttryck ändrades. Jag kände tårarna rinna. '' I'm so sorry Felicia, I didn't mean that... I was so an- '' sa han tills jag avbröt  honom. '' GET OUT! GET OUT OF MY FUCKING HOUSE! '' skrek jag. Tårarna forsade ner. '' Felicia, I love you, I'm so so- ''. Jag torkade bort tårarna som inte vill sluta rinna. '' OUT! NOW! '' skrek jag. Jag såg nu att han var påväg att gråta men gick fram till mig för att krama mig. Jag backade. '' Don't touch me. I want you out. Now. '' sa jag utan att kolla på honom. Jag kunde inte kolla på honom längre. Jag hörde hans steg, och en dörr stängas. Jag vara sjönk ner till golvet. Mina tårar ville inte sluta rinna. Hur kunde han säga så? Efter det här vet jag inte om jag någonsin kommer kunna förlåta honom.
 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback