body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.ani), url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.png), progress !important;} />

More than perfect - Del 5

 
 
 Previous:
 
"Problemet är, basically, att det är två freaking killar! Jag hade inte varit osäker om det var en av dem men det är TVÅ. Två super gulliga och trevliga killar... Felicia jag får panik!" skrek Julia upprört. Jag hörde skrik från badrummet bredvid. "Låter som om någon annan också har problem", sa jag. Hon spärrade ögonen i mig för att få ett svar. "Kolla. Alltså just nu har jag världens värsta huvudvärk, och jag försöker att inte tänka på James, han och jag bråkade faktiskt på min födelsedag, och två killar som är bästis med min bästa vän och med i världens mest kända band flörtar med dig och Sandra... ja va fan är hon? Snälla Julia, kan vi snacka om det här imorgon?" sa jag bedjande. "Okej då", sa hon och låste upp dörren. Vi gick ut genom toaletten och dörren stötte ihop med den andra dörren. Jag vände mig om och kollade mot Niall och Harry som kom ut genom den andra toaletten. Julia och jag tittade på varandra med våran speciella min. Hennes mun var som ett O och jag flinade lite. Vi tittade upp och såg Sandra komma ner för trappan med en kille. Hon var alldeles rufsig i håret. Vi alla tre kollade på varandra. Damn.
_______________________________________________________________________________________
 
Sandras perspektiv:
 
Ljuset från fönstren in till vardagsrummet sved i mina ögon medan jag försökte kollade mig omkring. Det var som om en bomb landat i rummet. Det låg plastglas utspridda på golvet överallt och även kläder. Jag försökte lyfta mig upp försiktigt men men slogs av smärtan som kom från baksidan av mitt huvud. Jag tänker aldrig på att dagen efter kommer jag må dåligt fysiskt och psyskiskt. Ångest och sån skit. Jag lyfte mig upp sakta. Min mage kurrade till, jag satte handen på magen och ställde mig upp. Jag aktade mig för glas som var utt spritt på golvet. Jag tyckte synd om Felicia som måste städa upp efter alla. Sedan gick jag in genom dörren som ledde till köket och gick fram till kylskåpet. " Sandra? " hörde jag nedan för mig. Det var Felicia som låg där, hon måste deckat på golvet igår natt tänkte jag. Hon sträckte fram handen mot mig och jag hjälpte henne upp. " Aaaaaaj mitt huvud gör as ont " klagade  Felicia medan hon satte sig ner vid en av de vita stolarna vid köksbordet. Jag började ta fram massa grejer ur kylskåpet ost, smör, yoghurt och vad vi behövde mest just nu mjölk. Medan vi började bre mackor och hyvla ost så hörde vi ett " Godmorgon " bakom oss. Äntligen hade Julia också vaknat. Hon satte sig ner bredvid Felicia på andra sidan bordet. De hade lärt sig att sätta sig på andra sidan bordet så att jag kunde se dom, annars mådde jag alltid illa. " Sandra! Vem var den där killen, du måste berätta allt! sa Julia med nyfikna och väldigt trötta ögon. " Brandon tror jag... nej, han hette Brad! Ja det hette han. " sade jag medan jag försökte gömma att jag faktiskt var lite generad över att snacka om det. " Han var as snygg ju! Jag undrar vad som hände mellan er igår, inte för att det är så svårt att gissa " sa Felicia retsamt medan hon blinkade åt mig. " Ha-ha-ha " sa jag sarkastiskt. " Skulle inte ni gjort samma sak om en snygg kille började snacka med er liksom. " tillade jag. Julias blick sjönk ner mot bordet. " Joo, antagligen " sa Felicia eftertänksamt. "Kan du skicka mjölken? " frågade jag Julia. Hon räckte snabbt över mjölken som nästan var tom efter att ha cirklat runt ett tag. Det blev tyst. Jag andades ut tungt. " Jahapp, vad ska ni göra idag då? " frågade jag för att bryta tystnaden. " Inget, jag ska sova ut. Jag kommer antagligen decka på soffan när jag kommer hem i alla fall" , sa Julia och gäspade. "Jag måste försöka städa upp det här kaoset innan mina föräldrar kommer hem " sa Felicia ledsamt. Jag kollade mot klockan som fanns över dörren i köket. Hon var halv 4. " Det vorde nog bäst om jag drog nu, klockan är rätt mycket.  " sa jag. " Ja " höll Julia med. Vi plockade ihop våra grejer snabbt och började sätta på oss ytterkläder. " Hej då '' sa Felicia och pussade oss på kinden och kramade oss. Jag öppnade dörren och kände hur soljuset bländade mig. Jag kände mig lite som en vampyr.
 
När jag kommit hem och duschat så sminkade jag mig lätt och satte på mig låga mjukis byxor och en vanlig mörkblå pösig tröja. Min telefon som låg bredvid mig vibrerade. Eftersom jag inte kände igen nummret så öppnade jag sms:et snabbt och läste igenom det. " Hi it's Brad. I had an outstanding night yesterday and I were just wondering if you would want to do it again ? ". And for the record I also just wanted to tell you how beautiful you looked last night cause I forgot. xo " Det var länge sen jag fått ett sånt sms, det kändes bra. Jag fnissade till lite, det kändes väldigt bra för att vara ärlig. Mina smidiga fingrar svarade snabbt "  It would be a pleasure to meet a hot guy like you again. Just name a time and place. " .  Svaret kom lika snabbt som jag skrivit mitt och det stod " Now ? " Jag skrev bara min adress i nästa sms och det plingade snart på dörren. Jag öppnade dörren och mötte hans blick.  Han såg verkligen oemotståndelig där han stod och snelog emot mig. " We only have 50 minutes before my parents comes home " sa jag snabbt och drog honom innan för dörren och sparkade igen den. Han sparkade av sig skorna och börjadae intensivt kyssa min hals. Han lyfte upp mig så att mina ben var tajt runt hans midja. Kyssarna blev bara hetare medan han tryckte mig mot väggen. Jag drog i hans lockar medan jag kände hettan emellan oss. Med hans händer innanför min tröja drog han av mig den snabbt. Hans var sedan länge redan av. 
 
Harrys perspektiv:
 
 Jag knappade in numret som jag fått av Julia under festen. Efter 3 signaler svarade hon. " Hello? ". " Oh, hi it's me Harry " , sa jag. " Hi how are you? It really feels like it's been a while we met. ", sa hon glatt. " Yeah it really does. But now that you mention it, we really should meet up sometime" , sa jag och väntade spänt på svaret. " Yeah sure that would be fun! " , sa hon vänligt med hennes ängla liknande röst. Jag pustade ut. "  Maybe we can meet up this saturday? " , sa jag ivrigt. " Sounds good, can we meet at 1 pm ? " , sa hon. " Yeah that's fine with me! Then it's a date " sa jag med ett leende på läpparna. " Yeah but I gotta go so I see you then goodbye! " sa hon och sedan lades luren på. 
 
Jag och Julia gick i parken, det sprang runt några hundar på gräsplätten bredvid gångvägen. Hon såg asgullig ut som vanligt. Egentligen ville jag ta hennes hand men jag ville inte skrämma iväg henne liksom. När hon märkte att jag kollade på henne så kollade hon generat ner.  " Do you want ice cream? " , frågade jag medan vi passerade glasskiosk. " Umm yeah sure " , sa hon och log mot mig, jag älskar hennes leende. Jag slet mig slutligen ifrån hennes leende och vänte mig mot försäljaren. " Two ice creams thank you, one with vanilla flavour and one with chocolate. " , sa jag och började ta fram min plånbok ur min bakficka för att betala. " Here you are " , sa Julia och sträckte fram sin hand där det låg 3 pund. Jag stängde hennes hand försiktigt och kollade djupt in i hennes gröna ögon. " I'm not gonna let you pay, that's a guys job " , sa jag och skrattade lite. " But I... " , försökte hon men jag avbröt henne. " Just smile and eat your ice cream " sa jag och hon log och tog emot glassen. Jag var glad ringt och bjuddit ut henne på dejten. Annars hade Niall gjort det fförst och det skulle förstört allting för mig. Att få fortsätta se hennes leende skulle var som i en dröm. Jag tror att jag skulle kunna göra henne lycklig, men jag vet också att Niall inte kommer att ge upp så enkelt. Men något får mig verkligen att tro att den här tjejen är värd att kämpa för. " What is it? " , frågade Julia och skrattade. " Oh nothing at all I was just daydreaming a bit " , sa jag, vi hade gått en bit så jag måste ha varit dagdrömt ett tag. " What was it about? ",  frågade hon interesserat. " Umm... well..... " ,  mumlade jag. Jag kunde ju inte säga att jag tänkte på henne. " It's private or something right? " log hon förstående. " Mmm yeah kind of, sorry " , sa jag ursäktande.
 " It's fine, I know what you mean if I told everybody my thoughts they would think I'm crazy or something " , sa hon. Jag skratta. Jag iaktog henne medan hon kollade bort. Hennes hår såg så lent ut, hon såg så vacker ut. Jag förlora lite hopp om kärleken när jag och Taylor gjorde slut, men det känns som om det här kan faktiskt bli något riktigt bra. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nora

Jag vet det är er novell.... Men jag tycker inte att Harry. och Julia passar ihop jag tycker hon passar bättre med Niall och jag hoppas dom blir ett par.... Men det är ni som styr över Novellen så jag ska inte börja begära det ;)

2013-01-19 @ 22:08:38
Postat av: Jeffreygwid

暇は、おそらく、花粉症の壊滅発作を中心に展開熱発疹やビットあまりジンの後に階段で泣いだろう。 SKのHENパッケージ - SK篇の+ミーパッケージを使用して、ットーレブガッティの名にちなんで名付けコレクションを、
、ナイツブリッジのブロンプトン·ロードに新しいブガッティライフスタイルブティックから利用可能なすべてのいたので、顧客は、ジョン·ハムのブリーフケースとしてそれを知るようになりました。袋に:これは、工芸の家であり、ハイスペックな技量、すべての後:黄褐色医師のバッグのロマンスにこの冬を身を浸し。今2014年1月6日を通じて4月12日、2014パッケージは、旅行のために有効である - このパッケージには、2013年12月21雑誌英国の選択のパートナーか​​らのニュース&特別オファーを受け取りたい場合はチェックを入れてください。あなたは、子会社の作品のためではなく、全体の袋のためのサfieことができ、ホテルのロビーで「Selfie空間」だとその画像が受信近くの画面に表示されます。あなたは完璧なINSTAホテルの日記のために必要なすべてを備え
[url=http://lesquatre-saisons.be/wp-content/shopbeeroutlet/4058.html
http://lesquatre-saisons.be/wp-content/shopbeeroutlet/5273.html
http://www.dress4fashion.com/wp-content/shopbeeroutlet/651.html
http://www.machonejazz.com/wp-content/shopbeeroutlet/1174.html
http://fredoberlander.com/wp-content/shopbeeroutlet/4678.html
http://www.machonejazz.com/wp-content/shopbeeroutlet/2522.html
http://www.machonejazz.com/wp-content/shopbeeroutlet/826.html
http://profilmnet.pl/wp-content/shopbeeroutlet/5938.html
http://fablab.supsi.ch/wp-content/shopbeeroutlet/1141.html
http://www.bjzahl.com/wp-content/shopbeeroutlet/3603.html
[/url]
ベーコンとキーラ·セジウィックの結婚式を計画し、2010年彼女の資格情報でコリンとサマンサハンクスの結婚式は、彼ら自身のために話す:彼女はアメリカの料理研究所ののフォルダにあなたのフォルダのいずれかの「増分」バックアップを作成するためのブリーフケースプラスを使用することができます。ブリーフケースPlusは、フォルダやフ注文のみ16x20プリント以上が含まれている場合は、アドオンShootProofを通じてご注文を提出するときのようにブティックパッケージングオプションは表示され、ブリーフケースは、今日の市場で利用可能な最もテストされ、堅牢なワークフローおよびプロジェクト管理ソリューションの1つを表します。ブリーフケースとブリーフケース8,000の10ポイント以内登ると、レコードに上昇した米国を
私のオリジナルのアイデアは、あなたが行くように袋を設計する方法を示すことでした。しかし、あなたのを移動して、あなたの方法上のデルフィナリゾートのいずれかで昼食のために立ち寄ることができるでしょう。引用のためのパッケージオンライン訪問やコール0844 879

2015-05-13 @ 00:32:29




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback