body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.ani), url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.png), progress !important;} />

More than perfect - Del 4

 
Previous:
 
"Julia, James!" ropade Felicia. Jag och James gick fram till Felicia. Även Sandra stod där, och hon hade redan hälsat på de tre killarna som stod mitt emot dem; Liam, Harry och Niall. "So guys this is my boyfriend James and this is my best friend Julia", sa hon och log. Jag mötte killarnas blickar och log. Killarna hälsade på James och sedan på mig. "I'm Liam", sa Liam och log snett. "I know. I'm Julia". Han log mot mig och jag vände mig emot den krullhårige pojken, Harry. "Hi, I'm Harry. Nice to meet you". Jag log mot honom. "And I'm Niall". Niall hade den mest gulliga dialekten ever och den var mycket sötare i verkligenheten än på alla klipp. Jag log stort. "Nice to meet you guys".

Sandras perspektiv

Jag kollade ut över Felicias vardagsrum. Många dansade i mitten av vardagsrummet. Alla festade runt, drack. Jag var inte full, eftersom festen starta för kanske 40 min sen. Men efter några shots kände jag mig lite flummig men jag var ändå medveten. Felicia snackade med två av våra kompisar, Nelly och Vanessa, och Julia stod och pratade med Niall och Harry. Jag gick till mitten av vardagsrummet och började dansa för mig själv bland människorna. Jag dansade där en stund när jag plötsligt kände en hand vid min midja bakom mig. Jag fortsatte och var med '' in to it ''. Vi dansade nära varandra, och jag kände hur det pirrade lite. Hans händer höll mig om min midja och följde med mina rörelser. Jag vände mig om och avslöjade hans ansikte. Jag kände inte honom och han såg äldre ut. Han hade brunt hår med några lockar, blåa uppenbara ögon, rak näsa och fina läppar. Han hade en spänd käke och jag kunde sa hans spända armar om mig. Han var bara så het. Vi dansade tätt intill varandra och mitt hjärta dunkade snabbare. Jag kollade upp mot honom, och han log ett sexigt leende mot mig. Tiden stog nästan still. Jag log tillbaka och innan jag nästan visste ordet av det möttes hans läppar mina. Det var en öm kyss som bara blev intensivare efter varje sekund. Vi stog nu och grovstrula mitt på dansgolvet. Han drog sina läppar från mina. Våra ansikten var nära, jag kunde känna hans andedräkt med en lukt av mint men ändå lite alkohol. '' What's your name? '' sa han med sin djupa röst. '' Sandra. You? '' sa jag och log mot honom. '' My name is Brad. So Sandra ... Do you wan't to go upstairs? ... '' sa han och log sexigt mot mig. Jag tog tag i hans nacke och drog in honom i en passionerad kyss. '' I think you know the answer.. '' sa jag och släppte inte blicken från honom. Han log och tog min hand. Jag skulle aldrig vara så självsäker, kändes konstigt men något händer äntligen.
 
Julias perspektiv

Jag log lite mot Harry och Niall innan jag vände på klacken och gick bort. Jag var urtörstig och gick in till Felicias kök. Eftersom jag var den enda människan som inte drack så hade hon inte ställt fram colan, utan jag fick hämta den ur kylen. Jag tittade lite snett bort mot Harry och Niall. De såg ut och snacka om något, väldigt intimt. Niall märkte att jag kollade åt deras håll och han mötte min blick. Även Harry vände sig emot mig och jag tittade snabbt ner och hällde upp ett glas med cola. Jag hörde hur någon kom emot mig och vände mig om. Ett par klarblåa ögon tittade in i mina. "I was just about to ask you if I could go and get a drink for you, but it looks like you don't drink?" sa Niall och log lite blygsamt. Jag rodnade lite. "Nah, I'm not that kind of girl... My friends call me innocent", sa jag. Jag var alltid rädd att folk skulle döma mig för att jag var emot allting som ansågs vara "farligt för hälsan" - när jag var yngre och inte ville följa med så tror jag de flesta uppfattade mig som tråkig. "Oh, I see. You are a good girl... I like good girls". Jag tittade ner, och hettan blossade upp på mina kinder. Han skrattade lite. Jag mötte hans ögon igen. Han log, och jag log tillbaka. "Did the sun just come out or did you just smile at me?", frågade han. Okej. Det där var troligen en av de gulligaste saker en kille någonsin sagt till mig. Jag visste inte vad jag skulle säga och slängde bara ur mig något. "You make me blush!", sa jag och la mitt ansikte i mina händer. "You know what... I need to talk to Sandra about something... see you later...". Situationen hade precis blivit så pinsam den bara kunde. Jag kollade runt i folkhavet och letade efter Sandra. Killar brukade inte flörta med mig. Jag menar, jag hade killkompisar, sure, men liksom, de var kompisar. I sådana här situationer visste jag inte vad jag skulle göra. Jag såg Sandra dansa med någon random kille. Jag kollade mot henne med rynkade ögonbryn. "Jag antar att jag får hitta Felicia istället då...", sa jag tyst för mig själv. Jag såg inte Felicia någonstans. Great. "Looking for someone?" En hand grabbade tag i min handled. " Hi Harry. Yeah, I trying to find Felicia, but I don't see her anywhere", svarade jag. "I can help you", svarade han. Jag log tacksamt mot honom. Vi letade runt medans vi småpratade. "She is probably somewhere with James", sa jag. "Her boyfriend?" frågade han. Jag nickade. "She is truly madly deeply in love with him. They are like the perfect couple", svarade jag. Harry log snett. Jag granskade honom. Han hade underbara ögon. Jag älskade ögon hos killar. Det var det första jag noterade alltid. Och hans leende var helt perfekt. För att inte tala om hans hår. Jag log mot honom. "There must be something wrong with my eyes, I can't take them off you", sa han och skakade på huvudet. Jag fortsatte le, men mina kinder var så röda att jag knappt kunde andas. "I need some air", sa jag. Han hann inte säga något mer innan jag gick ut på Felicias balkong.
 
Det var iskallt ute, eftersom det var Februari, men det var så varmt där inne så det var bara skönt. Jag kände en stark röklukt och kollade mig omkring. "Felicia, vad fan gör du?" sa jag och ryckte cigaretten ut ur hennes hand och stampade på den med mina klackar. "Åh, varför tog du min cigarett?" Hon vinglade till och jag la hennes arm om mig. "Är du okej?" undrade jag. Hon luktade alkohol och rök, blandat med hennes parfym. "Jag och James bråkade", sa hon. "Var är han nu?" frågade jag henne. "Han drog. Lika bra, den jäveln", sluddrade hon. Jag suckade och drog med henne in. "Is she okay?" undrade Niall och Harry. "She is really drunk", sa jag, och försökte undvika att tänka på deras tidigare flörtar med mig. "Can we help?" undrade Harry oroligt. "Can you go and get Liam? Think he can help her out actually", sa jag. Harry försvann in i folkmassan. "What happend?" undrade Niall. "She fought with her boyfriend", sa jag och tittade menande på honom. "Wait, how are you not drunk?" frågade jag honom. Jag visste att Niall gillade att dricka och det förvånade mig att han lät som om han inte hade druckit alls. "I wanted to try to be good, like you", sa han och log. Jag log blygt tillbaka. Harry kom tillbaka med Liam. "Wow. Congratz Felicia", sa Liam och tog henne från mig. Hon hade somnat. Bäst att låta henne sova lite då. Vi gick upp till hennes rum och la henne på sängen medans Liam gick och hämtade en huvudvärkstablett från badrummet. Han la den bredvid hennes säng och kysste henne ömt på pannan. "She is totally crazy", sa han och skakade på huvudet. "No, she just having fun", sa Harry och log. Vi gick ner och festen pågick.
 
Efter ungefär två timmar hade Harry och Niall båda flörtat med mig mer. Det kändes inte så bra att båda gjorde det. Tidigare under kvällen hade jag bytt nummer med de båda, eftersom de hade frågat, så jag antar att de kommer att ringa om några dagar. Helt plötsligt såg jag Felicia komma ner från trappan. "Mitt huvud gör så jävla ont", sa hon till mig. "Men festen måste fortsätta. Hur länge sov jag?" Hon vinglade till lite. Självklart var hon fortfarande full. "2 timmar", sa jag kort. Felicia försvann samtidigt som både Niall och Harry kom emot mig. Niall han först. Han la sin arm runt om mig. Under kvällens gång hade han druckit lite mer, men han var inte full som Felicia. Jag undrade vad han skulle säga nu... varenda sak någon av han och Harry hade sagt till mig hade ungefär slutat med att jag sprang iväg. Typ, 'jag ska kolla till Felicia' eller något i den stilen hade varit min ursäkt. Jag hade verkligen ingen aning om hur jag skulle reagera. Klockan var runt två på natten. "Tell me... how does it feel to be the most beautiful girl in the whole room?" frågade Niall plötsligt. Jag tittade på honom och log, men en hand tog tag i min och drog i den, bort från Niall. "Let's dance", sa Harry. Jag dansade med honom, med mina klumpiga steg. Jag såg ut som Finn Hudson i Glee när jag dansade. Dessutom var jag väldigt förvirrad och jag visste inte vad jag höll på med. En annan hand kom och ryckte Harrys händer från mina. "I need to talk to you Harry. Now", sa Niall och drog med honom. Jag bara stod där och stirrade efter dem.
 
Harrys perspektiv

"She is mine!", sa Niall. "What make her yours?" sa jag. "I told you I thought she was cute. And she really is. She haven't really responded when I flirt with her but anyway, SHE IS MINE", skrek han. "Oh come on! I think she is really cute too! And I need a girl who really cares about me", sa jag. "You had a girlfriend two months ago, Taylor Swift, remember?" sa Niall irriterat. "If some of us need a girlfriend, it is me. DOT. Don't dare touch her", fortsatte han. "Oh please, don't remind me of her. It makes me upset. Lets make a deal", sa jag surt. Jag ville helst ha henne för mig själv redan nu. "We get to know her. And then, she choose between us okay?" Nialls ögon smalnade och han funderade. "Deal" Vi tittade på varandra och slog upp dörren.
 
Felicias perspektiv

Jag hade bestämt mig för att inte bry mig om James. Mitt huvud dunkade och jag såg Julia komma emot mig. "Vi måste snacka. Kom", sa hon och tog med mig till toaletten. Toaletten var det perfekta stället att snacka på. När vi tre hade behövt snacka om något privat när vi gick i högstadiet hade vi alltid stått inne i toaletten. Vi gick in och Julia låste. Det luktade som om någon hade spytt här inne tidigare och vi båda två gjorde en grimars av lukten. "Vad ville du säga?" undrade jag. Huvudet fortsatte att dunka. "Okej. Harry och Niall båda flörtade med mig. De har gjort det hela kvällen. Jag har inte reagerat tillbaka och jag vet inte vad jag ska göra!" sa hon olyckligt. "Det är ju bra! Du behöver en bra kille och de är bra!", sa jag. "Jag ser inte problemet". Hon suckade och himlade med ögonen. "Problemet är, basically, att det är två freaking killar! Jag hade inte varit osäker om det var en av dem men det är TVÅ. Två super gulliga och trevliga killar... Felicia jag får panik!" skrek Julia upprört. Jag hörde skrik från badrummet bredvid. "Låter som om någon annan också har problem", sa jag. Hon spärrade ögonen i mig för att få ett svar. "Kolla. Alltså just nu har jag världens värsta huvudvärk, och jag försöker att inte tänka på James, han och jag bråkade faktiskt på min födelsedag, och två killar som är bästis med min bästa vän och med i världens mest kända band flörtar med dig och Sandra... ja va fan är hon? Snälla Julia, kan vi snacka om det här imorgon?" sa jag bedjande. "Okej då", sa hon och låste upp dörren. Vi gick ut genom toaletten och dörren stötte ihop med den andra dörren. Jag vände mig om och kollade mot Niall och Harry som kom ut genom den andra toaletten. Julia och jag tittade på varandra med våran speciella min. Hennes mun var som ett O och jag flinade lite. Vi tittade upp och såg Sandra komma ner för trappan med en kille. Hon var alldeles rufsig i håret. Vi alla tre kollade på varandra. Damn. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nora

Jätteeee braa längtar till nästa! ;)

2013-01-18 @ 21:53:37




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback