body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.ani), url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.png), progress !important;} />

More than perfect - Del 35

Previously on More than perfect:
 
'' Julia, I love you. '' 
Vid den här punkten rörde våra näsor varandra, bara en mopp och några cm ifrån varandra. ''Kiss her" ropade någon och alla skrattade. Han behövde inte bli tillsagd två gånger innan han kastade iväg moppen, tog tag i mig, drog mig till hans läppar och kysste mig passionerat. Alla klappade händerna och inombords log jag. När vi backade såg jag att någon höll en telefon som filma allt. Jag faktiskt brydde mig inte. Niall hade gett mig lite självförtroende i affären framför alla de där människorna och jag ville inte vara någonstans annars än i hans armar,with all those little things.
___________________________________________________________________________________
 
 
Zayns perspektiv:
 
''I'm so fucking tired.'' klagade Louis. ''Want to go to bed?'' frågade Eleanor och tog hans hand. Jag visslade och alla klappade händerna. ''Yeah yeah, really mature!'' sa Louis klagande. De gick upp från soffan och försvann från rummet. Jag, Perrie, Niall, Julia och Liam satt i mitt vardagsrum i min svit. Klockan var 2 på dagen och vi hade inget planerat på några timmar. Däremot klockan 5 så skulle vi killar åka och göra en photoshoot. Plötsligt hörde vi någon banka på min dörr. Jag gick upp för att öppna men kollade först i det lilla glas horoskopet. Jag blev förvånad över att se fem fans stå där, skrikande och hoppande. Jag vände mig om. ''SHIT!'' sa jag. ''What?'' sa Liam och alla kollade på mig. ''Fans have sneaked in to the hotel!'' sa jag förvånat. Niall och Liam ställde sig genast upp. ''Are they outside?'' viskade Niall men skrek ändå. ''Yeah, what are we gonna do?'' frågade Liam. De bankade galet. ''This is actually scary! How can you deal with this?'' sa Julia med en förvånad min. ''Often when this happen, you have to switch place. It's often not safe anymore. And with the most perverted fans in the world it's kind of dangerous.'' sa Perrie och skrattade bort den sista delen. Julia skrattade och även jag kunde inte motstå att garva lite. ''Okey, don't let them in, I'm gonna call Paul.'' sa jag. De nickade. Jag tog upp mobilen från backfickan och slog in numret. Jag gick in till sovrummet och efter några minuter svarade han. ''Yes Zayn?'' sa han från andra linjen. ''Hey Paul, it's fans outside my room.'' sa jag och jag kunde höra honom sucka. ''Don't go outside, and don't let them in. I'm coming. You know you'll have to switch place right?'' sa han. Jag suckade. ''Really? I love this hotel.'' sa jag. ''Yes Zayn, you guys have to. But I promise you, you won't regret it.'' sa han och jag log. ''Yeah, okey bye.'' sa jag och stängde av. Jag gick tillbaka in till vardagsrummet där de alla fortfarande satt. ''Paul is dealing with it. Feeling sorry for them, I love our fans and I really want to meet them. But we need some privacy right?'' sa jag osäkert. ''Yeah Zayn, we all love our fans but they just need to respect that we need some privacy.'' sa Liam. Jag nickade. ''Where is everyone else?'' frågade Niall. ''Felicia and Danielle went to the hairdresser.'' sa Perrie. ''Harry is visiting a friend.'' sa jag. ''And Sandra is with Cara. What I know, they are out shopping.'' sa Julia. ''Where do you think we'll be living next?'' frågade Liam. ''I hope it's a very romantic place.'' sa Perrie och kysste min kind. Niall visslade lite och Julia skrattade. Jag bara satt där och flina. Julia höjde sina ögonbryn upp och ner. Liam gjorde samma sak medan Niall fortsatte att vissla. Perrie bara asgarvade. ''Oh shut up!'' sa jag och alla började as garva. 
 
Julias perspektiv:
 

Mitt bland allt as garv kom Harry in från dörren. ''Heeellooo!'' sa han glatt och log. Alla hälsade och han sjönk i soffan bredvid Liam. ''Who did you meet?'' frågade Liam. ''Oh, nobody. Just a girl I knew who lives here.'' sa jag. Istället för Zayn började alla vissla över Harry, alla förutom jag. ''Let me guess, she's a, hmm.. a old friend of yours?'' sa Niall och höjde sina ögonbryn. ''Yes she is, and no I did not shag her.'' sa Harry. ''Or that's what you want us to think.'' sa Perrie och gjorde high five med Julia. ''We just had a great time.'' sa Harry och himlade med ögonen. ''A great time in .. bed?'' retade Zayn. Jag satt där, bara helt tyst och kollade på Harry. Han tog en kudde han hade lutat sig på och började slå Zayn med den. ''Okay! I surrender!'' sa Zayn och garvade. Jag bara satt där och tänkte. Harry med en tjej? Jag hann inte tänka länge tills Sandra kom in och en vacker blondin efter henne. Hon var galet vacker. Hennes kindben och käkar var perfekta, hon hade långt brunt blondt hår och hon såg bara helt perfekt ut. När jag såg henne kände jag lite ångest över mig själv. Hon log och började hälsa på alla. Hon kom fram till mig och log. ''Hey, you must be Julia!'' sa hon med en tydlig brittisk accent. ''Yeah, that's me!'' sa jag med ett leende. ''Harry have told me so much about you!'' sa hon glatt. ''Well, Harry haven't told me anything about you'' sa jag, nästan lite för kallt. Det var inte meningen att det skulle komma ut sådär, det bara råkade göra det. ''Oh well Harry is keeping me as his little secret.'' sa hon och log ett fint leende på mig. Jag kollade på Harry och såg hur glad han var att se henne. De kom fram till varandra och gav varandra en lång kram. Sandra tog upp en tidning från sin väska. ''Look what we find!'' sa hon och visade upp tidningen. På omslaget var en naken Cara i ett badkar, och såg helt perfekt ut. Även fast Louis och Zayn har flickvänner visste jag att de alla tyckte hon var het. Jag kollade på Harry. Han nästan stirra på bilden. Hon hade suttit sig vid fotölj armstödet och på själva fotöljen satt Harry. ''Please tell me how you look in the camera like that!'' utbrast Perrie. ''If I'm gonna be honest.. You have to look in the camera like you want to fuck it.'' sa hon och log stort. Alla började ass garva. ''Yes, this is why she is my little secret!'' sa Harry medan han garva. ''You really are a prick aren't you?'' sa hon med ett leende mot Harry. Hon började skratta och rufsade till Harrys hår. Jag garvade såklart, men allt var inte äkta. Jag vet inte vad som är med mig. Varför känner jag mig hotad av henne? Jag kollade återigen på Harry. Han kollade på henne, och det var så tydligt. Han diggar henne. Men varför bryr jag mig så mycket? Jag seriöst stör mig av det. Mer än det normala.
 
Någon timme senare ...
 
Sandras perspektiv:
 

Jag satt i Harrys hotellrum och kollade på tv. Julia, Eleanor och Felicia var i mitt och Felicias hotellrum, och ärligt talat ville jag bara vara för mig själv. Inte för att jag är arg, utan bara för att jag vill ha lite ensam tid. Cara och Harry frågade om jag ville följa med ut, men jag var så trött att jag skippa det. Jag bläddrade mellan kanalerna och stannade vid Discovery Channel. Programmet ''life of the whales'' sändes. Kanske förvånande, men jag hade sett det innan. Jag tyckte faktiskt det var spännande på ett konstigt sätt. Har alltid varit en grej jag gör. Bläddra mellan alla kanaler ointressant tills jag hittar något coolt på discovery channel. Jag låg i soffan och den närmsta halvtimmen låg jag bara där och kollade på valar som simmade runt. Jag hörde en dörr öppnas och in kom Zayn in. Han la sig på andra sidan av den stora soffan. ''Whatcha looking at?'' frågade han, med armarna om en kudde. ''Life of the whales.'' sa jag. ''I remember you were fascinated about whales.'' sa han med munnen begravd i kudden. Jag skrattade och kollade på honom. ''How do you remember that?'' sa jag och log stort. ''I don't know. One of the most unique things about you is that you are so wierd. I remember how you liked to watch discovery channel, and how you always washed your bra's in the washing machine, or that you always ate breakfast after one o'clock.'' berättade han och jag skrattade. ''Yeah, I guess I'm a little bit wierd. But that's a good thing, right?'' sa jag och han nickade. Jag var glad att vi kunde prata fritt. Det är fortfarande spänt mellan oss, men jag orkar inte bry mig just nu. Ja Zayn kysste mig, och jag är fortfarande sur över det. Liksom hur skulle jag annars ta det? Jag vet att han fortfarande har känslor men jag orkar ärligt talat inte bry mig. Det kan inte gå en minut utan drama i mitt liv. Mitt bland all småprat kom Harry in. '' Hey, did you have fun with Cara?'' frågade jag. ''Yeah, we had fun.'' sa han. Jag och Zayn utbytte blickar. ''So Harry.. what do you think of Cara?'' frågade Zayn medan jag och han log stort mot varandra. ''She's really great.'' sa han. ''Do you think she's hot?'' frågade jag försiktigt. ''Yeah, I guess so.'' sa han. ''Are you maybe interested in her?'' frågade Zayn. '' Where are you going with this?'' frågade han och kollade konstigt på oss. ''Oh nothing.'' sa Zayn och lät för ointresserad. ''What are you wathing? Discovery Channel? Wierdo'' sa Harry och tog ifrån mig fjärrkontrollen. Han bytte kanal till ITN. Plötsligt kom en liten intervju med Harry på Burberry showen han och jag hade kollat på. 
KOLLA PÅ HELA, FRÅN BÖRJAN TILL SLUT 
 
 
''Oh really. Not interested. Liar.'' sa jag. Han tog en kudde och slängde en kudde på mig. ''Don't let me beat you down Sandra'' sa han retande och jag kollade på honom mockande. ''Oh, I want to see you try.'' sa jag och skrattade. Harry hoppade på mig och bakom kom Zayn som hoppade på honom. Jag älskar Louis, Liam och Niall. De alla är mina bästa vänner, men jag tror ibland att Harry förstår mig mest. Han är som en pappa, bror och en vän på samma gång. Och resten av killarna är mina bröder, vi alla är en familj. De är de jag alltid går till om det är något jag måste få bort från mina axlar, det är de som får mig le när jag mår dåligt, och det är de som jag aldrig kan ha tråkigt med. De är alla så överbeskyddande över mig som om de verkligen är mina bröder. Samma sak med Felicia och Julia. Jag har känt de i snart 8 månader, och på sån kort tid har vi alla kommit så nära. Men vad som gäller Zayn vet jag inte.
 
En timme senare ...
 
Julias perspektiv:

Jag och Felicia låg på min säng och småpratade. Killarna hade åkt till sin photoshoot och vi tjejer var ensamma. Vad jag visste var Sandra med Eleanor och Perrie med Danielle. Felicia hade åkt till frisören och klippt topparna lite. Inte för att man såg någon skillnad, hennes hår var nästan lika långt som förr. ''Träffade du Cara?'' frågade hon mig. ''Aa.'' sa jag kort. Hon kollade på mig. ''Är det allt?'' sa hon och kollade nästan genom mig. ''Nejmen jag vet inte. Hon är väl okej.'' sa jag. Hon stirrade på mig igen. ''Julia, vad är fel?''. Jag tog tag i min kudde och kramade om den. ''Jag vet inte vad som är fel med mig. Allt går just nu sååå bra med Niall, och jag är så lycklig.'' berättade jag. ''Ja, man märker ju det.'' sa hon. Jag skakade på huvudet. ''Allt just nu känns så fel. När jag ser Harry med Cara blir jag .. avundsjuk? Är det något fel på mig?'' sa jag. ''Julia, säg inte att du fortfarande har känslor för honom.'' sa hon. Jag satte mig upp bekvämare. ''Ärligt talat, jag vet inte! Jag känner bara att jag inte gillar att se honom med någon annan. Jag älskar Niall, så mycket. Men varför känner jag såhär för Harry då? Det är som om all den tid vi var tillsammans inte betydde något. Felicia, det betydde något för mig! Och att se honom med henne, bara svider.'' sa jag. Jag la handen på pannan. ''Jag måste vara världens dåligaste flickvän.'' klagade jag. Hon tag i min hand och höll den. ''Julia, det är du inte! Du älskar Niall, och jag vet det. Det här är bara lite känslor .. som kommer gå över.'' sa Felicia, men lite osäkert på slutet. Jag vet att hon bara säger så för att lugna ner mig. Men jag är ärlig. När jag ser honom med henne blir jag avundsjuk. Jag vet att hon säger att de här känslorna kommer gå över. Men på något sätt tror jag inte det. 
 
_________________________________________________________________________________________
Jobbat mitt ass av, kommentera tack?

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback