body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.ani), url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.png), progress !important;} />

More than perfect - Del 34

Previously on More than perfect:
 
'' Oh, this is my really good friend Sandra. She looooves you! '' sa han och flina. Jag puttade till honom med höften. Jag sträckte ut handen. '' Yeah my name is Sandra. You did such a good job out there! '' sa jag och skakade hennes hand. '' Thank you! Holy shit, your hair is so long and curly! '' sa hon fashinerat. Jag skrattade. '' Thanks, it's actually a curse. That's why it looks horrible in the mornings! '' sa jag och hon skrattade. '' But tell me, how do you do that face you always do when you have reached the end of the cat walk? I really can't do it! '' fortsatte jag. '' Haha, it's my signature! Imagine that you're surprised, how would you look? '' sa hon och log stort. Jag gjorde en min, som antagligen såg väldigt ful ut. '' Like this? '' frågade jag. Hon började garva och höll för sin mage. '' Yeah, that's a great start! '' fick hon ut. Medans hon garvade ihjäl sig så lutade Harry sig mot mig. '' You are really bounding with her. '' viskade han. Jag log stort. '' Yeah, and in five minutes we'll be blood sisters! '' viskade jag glatt.
 
_______________________________________________________________________________________
 
 

Julias perspektiv:
 

Jag vaknade av att en dörr öppnades och in kom Sandra. Hon smög men stannade när hon upptäckte mig. ''Oh shit, väckte jag dig?'' halvt viskade hon. ''Nej det är okej, jag halvsov bara.'' sa jag och gnuggade mina ögon. Alla hade tupat av på den stora madrassen. ''Hur mycket är klockan?'' frågade jag. ''Typ tio i 2.'' sa hon. ''Varför var du ute så länge?'' sa jag. Hon gick till madrassen och satte sig på huk. ''Cara är så jäkla amazing! Hon är så rolig! Jag, Harry och hon gick ut och åt, och vi hade så kul. Jag ska träffa henne om typ två dagar igen, och då ska vi shoppa, yääy! Hon är bara här för 3 veckor eftersom det är modevisningar här i LA. Hon ska sen åka tillbaka till UK.'' sa hon glatt. ''Va bra att du hade kul.'' sa jag sömnigt. Hon granskade mig. ''Gå tillbaka och sov, du är skit sömnig.'' sa hon och ställde sig upp. Eleanor snarkade till. ''Jag ska nog dra till Niall, kan inte sova utan honom.'' sa jag och hon nickade. Hon försvann ut från vardagsrummet och jag gick upp. Med tysta steg gick jag ut från hotellsviten och ut till korridoren. Jag gick lite längre bort och drog kortet. Jag gick in och sedan in till sovrummet. Niall låg där och sov. Jag log för mig själv och gick fram till sängen. Försiktigt utan att väcka honom la jag mig ner bredvid honom. Men såklart så vaknade han. ''Julia?'' sa han med en väldigt sömnig röst. ''Yeah.''. Han vände sig om och la armarna om mig. Jag kunde känna hans andetag mot min hals. ''It was so hard to sleep without you.'' mumlade han sömnigt och jag log. ''I missed you.'' fortsatte han. ''I missed you to baby.'' mumlade jag och stängde mina ögon. Jag var precis påväg att somna när jag hörde honom viska. ''Sleep tight princess''
 
 
Jag vaknade. Framför mig låg Niall, med sitt ansikte nära mitt. Jag suckade nöjt, och hans ögon öppnades. Han log sitt fina leende och jag log tillbaka. ''God morning beautiful.'' sa han med en nyvaken sexig röst och kysste mig. Min andedräkt kanske stank, men som tur såg jag inte en äcklad min på hans ansikte.''I love waking up with you by my side.'' sa jag. Våra läppar möttes igen och jag kunde känna den där rusningen jag alltid får. Det är en känsla man inte kan förklara. Man bara vet när man kysser varandra att man är kär. Jag är kär. Jag är djupt kär i Niall. Tanken på att förlora honom får mig gråta en flod. Efter varje dag som går faller jag för honom på nytt. Varje dag älskar jag bara honom mer och mer. Min kärlek för Niall är så enkel och ren, men ändå så okontrollbar.  Vi avslutade kyssen med ett leende. ''I love when I get lost in your kisses.'' sa han och kollade in i mina ögon. ''You're so cute, do you know that?'' sa jag och skratta. ''Well, what can I say. I'm irresistable.'' sa han och jag flina. ''How about instead of eating breakfast at a restaurant, we go and buy some food in the grocery store?'' frågade Niall. ''Sounds great!'' sa jag glatt.
 
Vi hade fixat oss och gått ut från hotellet. De andra skulle antagligen åka runt i staden, men vi ville ha en dag för oss själva. Vi kom fram till affären och gick in genom glasdörrarna. Vi hade gått förbi några hyllor och plockade det vi ville ha i korgen. Jag gick fram till tidningarna för att plocka upp en skvaller tidning då jag såg det. Covern av The sun. Det var en bild på mig och Niall, sitta och äta picknik från flera veckor sedan. Jag kollade på mig själv. Jag såg hemsk ut. Och bredvid Niall såg jag ännu hemskare ut. Niall kom fram till mig, med munnen full av vindruvor. ''Whatcha looking at?'' sa han och försökte ta tidningen från min hand. Jag lyckades ta undan den bakom ryggen så han inte skulle få tag i den. ''Oh nothing, just some bad photos.'' sa jag och försökte låta att jag inte brydde mig. Han lyckades ta tag i tidningen och gick sakta bakom mig, jag kunde höra honom bläddra sidorna. Han ställde sig sedan framför min vagn så jag inte kunde köra fram. ''Niall.'' sa jag. ''Julia'' sa han tillbaka, retsamt. ''Move your butt so I can finish shopping'' sa jag och försökte köra förbi honom. Men han fortsatte hålla tag i den. ''No.'' började han. ''Not until you look at these pictures again.'' forsatte han. ''Niall, I saw the pictures, I look horrible, can you please just drop it'' sa jag tillbaka, inte kollade in i hans ögon. ''Princess, you look gorgeous.'' sa han. Jag stirrade på honom. ''I don't'' sa jag och kollade ner. ''You do!'' sa han och kom fram till den andra sidan av vagnen, tar min kind i hans hand och kollade mig djupt i ögonen. ''You do, it's you and your beauty and .. all your little things.'' sa han. ''Quoting your own song Niall? Don’t you think that’s a little cheap?'' sa jag och böjde mina ögonbry. ''There, that!” sa han och peka på mitt ansikte. “When you are trying to be witty you put your eye brows together and put that smirk on. God, I love that smirk.'' sa han. Nu stog jag och rodna och log som en idiot. Han smekte sidorna av mina ögon innan han fortsatte. ''And when you smile real big, I'm talking full on grin, you get these little crinkles.'' sa han, nästan viskade. ''And they are perfect.''. Han backade för en sekund, kollade runt vid hyllorna och försökte hitta det han hittade, en mopp. Han tog tag i det och vände sig imot mig. ''What are you doing? Niall stop it!'' sa jag när han vände på moppen till en gitarr och började sjunga. 
 
''Your hand fits in mine- '' började han sjunga. ''Niall please we are in the middle of a grocery store!'' sa jag nervöst, medan den gamla tanten längre bort började kolla på min mentala pojkvän. ''Like it's made just for me, but bear this in mind it was meant to be-'' sjöng han. ''I beg of you'' sa jag och försökte ta tag i moppen som jag inte lyckades med. ''And I'm joining up the dots with the freckles on your cheeks and it all makes sense to me'' sjöng han, med en högre röst, med de största leendet jag någonsin sett på hans ansikte. ''I know you've never loved the crinkles by your eyes when you smile you've never loved your stomach or your thighs, but I do!'' sjöng han, skrek på den sista delen. ''Hey that's not in the song'' sa jag med händerna på mina höfter och ett leende på mitt ansikte. ''I can do whatever I want! Now I'm skipping to my part'' sa han, cirkulerande runt mig, med en liten publik som nu kollade på oss. ''You'll never love yourself half as mush as I love you'' sjöng han, kom närme för varje steg, fortfarande spelande på den där dumma moppen. ''And you never treat yourself right but darling how I want you to'' sjöng han. Han var bara några steg ifrån mig. ''If I let you know I'm here, for you'' slutet av hans fötter rörde mina. ''Maybe you'll love yourself like I,'' han viskade den sista delen. 
'' Julia, I love you. '' 
Vid den här punkten rörde våra näsor varandra, bara en mopp och några cm ifrån varandra. ''Kiss her" ropade någon och alla skrattade. Han behövde inte bli tillsagd två gånger innan han kastade iväg moppen, tog tag i mig, drog mig till hans läppar och kysste mig passionerat. Alla klappade händerna och inombords log jag. När vi backade såg jag att någon höll en telefon som filma allt. Jag faktiskt brydde mig inte. Niall hade gett mig lite självförtroende i affären framför alla de där människorna och jag ville inte vara någonstans annars än i hans armar,
with all those little things.
 
______________________________________________________________________________
Hoppas du gilla det! KOMMENTERA NU!!!!
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback