body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.ani), url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.png), progress !important;} />

More than perfect - Del 33

Previously on More than perfect:
 
 '' Julia, I just want you to know how much I care about you. I really do. I haven't felt this for anyone. Always, when I think about you I smile. And when I think about us, not together it really upsets me. Julia, you really mean a lot to me. And I never want to lose you, ever. '' sa han. Jag log mot honom. '' Niall, I love you so much, do you know that? '' frågade jag. Han log mot mig. '' And I love you more! '' sa han och skratta. '' No, I love you more! '' sa jag och skratta. '' I don't think that's possible. '' sa han med ett leende. Jag bet min läpp och han lutade sig för att kyssa mig. Jag kramade om honom och viskade i hans öra.
'' Don't ever leave me ''. Han kramade om mig hårdare. '' I won't ''.
 
_____________________________________________________________________________________
 
 
 
Harrys perspektiv:
 
Vi alla satt vid cafet bredvid hotellet och åt frukost. Vi alla satt vid två stora bord, och snackade för fullt. '' I have only been here two days, and I'm already in love with this place! '' sa Felicia glatt. '' Yeah, this is quite nicer than London. '' sa Danielle. Jag åt på min omelett. '' Maybe we should live here someday! '' sa Sandra glatt och kisade med ögonen. '' No, you can't leave me! '' sa Louis och tog tag i henne. Hon skrattade. '' So when is the concert? '' frågade Perrie. '' It's tomorrow actually. You'll be there right? '' frågade Liam och vände sig till oss tjejer. '' Of course! '' sa Julia och vi andra instämde. '' So, what's happening tonight then? '' frågade Eleanor. '' Me and Liam are going on a interview. '' svarade Niall. '' Yeah and me and Louis are going to another interview. '' sa Zayn. '' Yeah, nobody wants to have me in their interview '' sa jag och låtsades gråta. '' Why aren't you going as a group? '' frågade Felicia. '' Yeah we do that more often but sometimes they want to interview us individually '' svarade Louis. '' Well, mean while you are going on interviews and stuff, we girls are going to have a sleepover! '' sa Perrie glatt. '' I don't think I'll be there, I'm going to see the new Burberry collection. They are having a cat walk later tonight, and I would really want to go. '' sa Sandra. '' Oh, I know the girl who is the new face for Burberry. She is going to be in that cat walk. '' sa jag. Sandras ansiktsuttryck ändrades genast. '' Harry look at me. '' sa hon allvarligt. Vi alla bara kollade på hur hon snart skulle flippa. Jag flinade och kollade på henne. '' Yes, I'm looking at you Sandra. '' sa jag med ett flin på ansiktet. Hon fortsatte med ett väldigt allvarligt uttryck. '' Tell me now. Do you know Cara Delevingne? '' sa hon med en seriös röst. Jag nickade. Hon skakade på huvudet. '' No, yes or no, do you know her? '' frågade hon igen. '' Yes Sandra, I know her. '' sa jag. Hon la handen över munnen. Med hårda tag skakade hon mig häftigt. '' ARE YOU LYING TO ME. I WILL BREAK YOUR LEG IF YOU'RE LYING! '' sa hon högt. '' NO! I'M NOT LYING, WE ARE FRIENDS! '' svarade jag högt tillbaka och hon släppte mig. '' Isn't that your girl crush? I remember you mentioned that a long time ago. '' sa Julia. '' Yes, she is! '' sa hon. Hon vände sig mot mig. '' Harry you have to introduce us! You can come with me! '' utbrast hon. '' I'm not sure you know... Who really wants to watch hot models really? '' sa jag med en ironisk röst. Hon slog till mig och jag gjorde ett litet pip ljud som inte lät så manligt. '' Please Harry! '' bönade hon. '' Yes yes, alright then. '' sa jag med en fånig röst. '' I love love love you, your curlyhead! '' sa hon glatt och kramade om mig. '' Hey, don't bully me, you have curly hair too! '' sa jag och peka på henne. Vi garvade och frukosten fortsatte. 

Flera timmar senare ...
 
Felicias perspektiv:
 

Jag, Julia, Danielle, Perrie och Eleanor satt i mitt och Sandras vardagsrum i våran svit. Vi hade brett ut en stor madrass vi fått låna från hotellet, och vi hade köpt massvist med godis. Flera kilon godis, cookie dough smet i en skål och cider vilade bredvid oss. Vi alla hade på oss mys kläder och i bakgrunden dunkade några sköna chill låtar. Julia satt med sin varma one piece, satt och läste en skvallertidning. Eleanor och Perrie satt och kollade på laptopen Eleanor hade i sitt knä. Danielle målade sina naglar medans jag själv satt fast på twitter. Nästan alla fans, directioners visste nu vem jag, Julia och Sandra var. Både för att vi har setts med de många gånger men också våran historia med killarna. Sandra och Zayn var tillsammans i över ett år tills Sandra gjorde slut. Bilder hade spridits också på han och Rebecka kyssas. Fansen hade förlåtit honom, men inte Sandra. Nu vet alla fans att de är goda vänner, och har setts på stan ganska många gånger. Men hon är mest känd som Zayns ex och en av killarnas närmsta vän. Julia var mer känd som Nialls flickvän än killarnas vän. Nästan alla fans shippade de tillsammans, och det förstår jag eftersom de är verkligen perfekta för varandra. Enligt fansen hette de '' Jiall ''. Jag själv? Alla fans vet att jag och Liam har varit vänner sedan barndomsben. Jag har många gånger sett på twitter att många fans tycker vi bör vara tillsammans. Själv har jag alltid skrattat bort det, men nu la jag faktiskt någon tanke bakom det. Annars är det för att jag är väldigt nära med killarna. Jag gick in på twitter och kollade på mina mentions. Jag hade fått flera tusen followers bara för min vänskap med killarna. Sandras och Julias hade också gått upp som en raket. Jag bläddrade genom mina bilder för att tweeta en bild. Jag track på compose new tweet och bläddrade genom galleriet. Jag hittade en bild på alla oss elva stå vid stranden i bikins och shorts, posera vid vattnet. Alla gjorde fula miner, och man såg verkligen den fina vänskapen. Jag började skriva och tweetade. '' really enjoying this, love my ugly people ! thanks for being a part of this trip ! @real_liam_payne @zaynmalik @niallofficial @harry_styles @louis_tomlinson @eleanorjcalder @julia_wahlgren
@sandra_for_real @daniellepeazer ''. Genast strömmade det in mentions och flera flera tusen retweeta. '' omg i love you all! ''. Jag bläddrade ner. '' Pleaaaase follow me, i love you felicia! '' Jag log för mig själv. '' Seriously, you and Liam BELONG TOGETHER! ''. Jag läste om tweeten flera gånger. Det skulle aldrig gå. Det kommer aldrig bli Liam&Felicia. Aldrig. Jag fastnade i mina tankar när Sandra plötsligt kom in. Hon hade på sig en svart åtsittande klänning som visade hennes former, höga klackskor med röda läppar. Hennes långa lockiga hår var utsläppt som vanligt. Danielle visslade. '' Hello mrs. sexy! '' sa jag. Eleanor gjorde ett tiger läte och Sandra garvade. '' Are you sure you don't want to be with us losers? '' frågade Julia. '' I wiiish! But I'm gonna meet Cara and I have to look my best! '' svarade hon. '' Girl, you belong on the cat walk! '' sa Perrie och Sandra slängde en smällkyss. '' Gotta go! See ya later tonight, alrighty girls? '' sa hon och vi alla sa hejdå. Efter någon minut hade hon gått ut från sviten. Precis då började låten I love it av icona pop spelas. '' I love this song! '' utbrast Perrie. '' Let's dance! '' sa Eleanor glatt och alla ställde sig upp. Vi alla sjöng med och dansade för fullt. Vi skrek och hoppade hårt på madrassen. We girls rule this world.
 
Sandras perspektiv:
 
Jag gick nervöst bredvid Harry. Vi hade kollat på showen och alla kläder var så snygga. Cara såg helt underbar ut, och efter varje minut som gick blev jag ännu nervös. '' Can't believe I'm going to meet Cara Delevingne! '' sa jag nervöst. Vi hade gått backstage där alla modeller fixade sig och sekunden Harry gick in till rummet började alla tjejer en efter en hälsa. Jag började flina och Harry kollade på mig. Han slog till min arm. '' Yeah, I see, really charming.. '' mumlade jag för mig själv. Det var då jag såg henne. Jag slog till Harrys arm. '' Oh my god, there she is! '' utbrast jag. '' You hit like a boy. '' sa han och gnuggade sin arm. '' Yeah, payback is bitch. '' sa jag. Cara satt vid en spegel och höll på med lite grejjer. Hon hade på sig en rock av silke. Vi gick fram och sekunden hon såg Harry spredde sig ett stort leende på hennes ansikte. '' Harry! I wasn't sure if I saw you in the audience, but i'm quite sure now! Why didn't you tell me you were coming? '' utbrast hon med en tydlig brittisk accent. De möttes i en kram. '' Last minute choice! You were great. '' sa han och log mot henne. Jag hostade till, lite för falskt. '' Oh, this is my really good friend Sandra. She looooves you! '' sa han och flina. Jag puttade till honom med höften. Jag sträckte ut handen. '' Yeah my name is Sandra. You did such a good job out there! '' sa jag och skakade hennes hand. '' Thank you! Holy shit, your hair is so long and curly! '' sa hon fashinerat. Jag skrattade. '' Thanks, it's actually a curse. That's why it looks horrible in the mornings! '' sa jag och hon skrattade. '' But tell me, how do you do that face you always do when you have reached the end of the cat walk? I really can't do it! '' fortsatte jag. '' Haha, it's my signature! Imagine that you're surprised, how would you look? '' sa hon och log stort. Jag gjorde en min, som antagligen såg väldigt ful ut. '' Like this? '' frågade jag. Hon började garva och höll för sin mage. '' Yeah, that's a great start! '' fick hon ut. Medans hon garvade ihjäl sig så lutade Harry sig mot mig. '' You are really bounding with her. '' viskade han. Jag log stort. '' Yeah, and in five minutes we'll be blood sisters! '' viskade jag glatt.
 
_______________________________________________________________________________
På riktigt älskar jag faktiskt Cara, gillar att jag träffar henne i novellen haha :) kommentera!
 
 

Kommentarer
Postat av: Lol

Hoppas Cara oc Harry blir tillsammans i novell, Cara är så otroligt vacker också :)

2013-02-27 @ 07:48:31




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback