body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.ani), url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.png), progress !important;} />

More than perfect - Del 23

Previously on More than perfect:

Han slängde iväg mig och jag försökte sätta mig på honom. Han bärde mig på sin axel och jag skrek till. Han satte sig på mig. '' HA! '' sa han. Våldsamt men ändå förvirrat lyckades jag ta mig loss och sätta mig på honom. '' HA! '' sa jag. Vi båda började garva. Men för några sekunder blev allt bara tyst. Jag kände mig komma närmare honom. Utan att själv styra det möttes våra läppar. Vi kysstes. Mitt medvetande var förvirrat, jag var så full. Jag kände värmen från hans kropp, och hans läppar mot mina. Han slängde iväg mig så han låg över mig, och började kyssa min hals. Det kändes så fel, men på något sätt ändå rätt.
 
_______________________________________________________________________________________
 


Felicias perspektiv:
 

Jag vaknade av ett ljus. Jag satte mig och kände en stor huvudvärk. In från fönstret kom ett starkt dagsljus och jag suckade. Jag kommer inte ihåg någonting av igår kväll. Allt är bara en svart lucka. Det här är den värsta sidan med att dricka. Att bli bakfull. Det var för dramatiskt. Jag la täcket över ansiktet för att unvika ljuset och upptäckte min nakna kropp. '' Wtf. '' mumla jag till mig själv. Jag brukar aldrig sova naken? Då fattade jag. James måste ha kommit hit, och han blev lucky. '' Jameeees '' sa jag glatt och tog bort täcket från ansiktet. James låg på mage och hans ansikte gömde sig i sängen. Jag skakade på honom, men han ville inte vakna. Jag gick upp från sängen, naken och gick till andra sidan sängen. Det är inte så att han aldrig sett mig naken liksom. Han har gjort det tusen gånger. Jag skakade honom, och han grymta. '' Waaaake uuup. '' sa jag. Han lyfte upp ansiktet från sängen och jag upptäckte det. Det var inte James. Det var Liam. Vi båda skrek, och jag försökte täcka min nakna kropp med mina händer. Jag drog bort hans täcke så jag hade något att täcka något med. Men det var inte en bra idee. Nu kunde jag se alla hans delar, och vi båda fortsatte skrika. Han tog sin kudde och täckte sitt '' manliga område ''. '' WHAT THE FUCK! DID WE HAVE SEX?! '' skrek jag. '' BAD. BAD. BAD. BAD. '' sa han högt och jag gick fram och tillbaka. '' This is so fucked up. We have been friends since like we were four years old! ''  skrek jag medan jag satte på mig trosorna under täcket som var väldigt svårt. '' But mayyyyybeee, we didn't have sex? '' sa Liam. Jag gav honom en wierd min. '' What do you mean? '' sa jag. '' Maaayyybeee, we just accidently ended up naked and nothing happend. Maybe we didn't have sex? '' sa han. Jag tog min kudde och började slå honom med den, med ena handen som fortfarande höll upp täcket. '' ARE YOU FUCKING STUPID. WE HAD SEX, I CAN FEEL IT FROM MY VAGINA. '' skrek jag. '' I'M JUST TRYING TO MAKE UP A STORY! '' skrek han argt. '' This is not my fault. IT'S YOURS! '' skrek jag surt medan jag gick ner på knä för att kolla om min bh var under sängen. '' MY FAULT?! IT'S YOUR FAULT. You were the one who wanted to wrestle! '' skrek han. Jag hittade bhn och gick in till toaletten för att sätta på mig den. '' I was drunk your asshole! '' skrek jag. Han gick upp från sängen medan han höll kudden för sitt område. '' You seduced me! '' skrek han. Jag gick fram till honom. Jag stog nu i underkläder, men jag var för freaked out för att bry mig. Själv stog han där helt naken med bara en kudde täckande. '' Let's just calm down. We both have boyfriend/girlfriend, and we are both freaked out okey? I'm gonna go and tell James right away. '' sa jag. '' No! don't do that. Let's just keep this. It will be our little secret okay? '' sa han. Ljuga för James? Jag älskar James. Hur kunde jag göra så mot honom? Jag kände tårarna rinna. Liam kollade på mig med en sorlig min. Han kramade om mig. '' It's okey Felicia. Don't cry okay? I love you, and this was just a mistake. This doesn't mean that we don't love Danielle or James okay? '' viskade han till mig. Jag hostade till och kände något konstigt mot mig. '' Liam? '' sa jag. Vi stog fortfarande i en kram. '' Yes Felicia? '' sa han. '' Please don't hug me with your penis against me. '' sa jag kort. Han skratta nervöst. '' Opps. Hehe! '' sa han och tog upp kudden. Han gick in till toaletten och låste dörren. Jag satte mig på sängkanten. Jag är så förvirrad. Tårar började återigen rinna och jag kände ångest. Men jag kände något annat också. Det var någon känsla som var under ångesten. Men den var långt inne. En liten del av mig ångrade det inte. Men jag visste att han inte gjorde det.
 
Nialls perspektiv:

Det hade blivit morgon och kvällen var äntligen över. Jag har så mycket minnesluckor men jag minns en sak så klart. Slagsmålet. Jag är så bakfull, och mitt huvud ville inte sluta värka. Jag satt i Liams kök och drack mjölk från flaskan. '' This taste like shit. '' sa jag irrieterat till mig själv och slängde den argt i diskhornet. Jag var fortfarande arg på det som hände. Det här med vem som ska få Julia hade gått till en helt ny level. Jag trodde aldrig att det skulle bli såhär. Jag vet inte hur det ska bli med våran vänskap. Vi hade ju gått med på att om det blir så dåligt så ska vi båda backa ur för att rädda våran vänskap. Men hur kan jag backa ur nu? Jag har riktiga känslor för den här tjejen. Och hon är inte bara en vanlig '' tjej ''. Hon är Julia. Jag vet inte alls hur det ska gå, och med min huvudvärk och bakfullighet kommer jag aldrig komma på en lösning. Jag hörde steg komma, och in kom Liam och Harry. '' You two need to talk. '' sa Liam. '' You said Julia was here! '' sa Harry irrieterat till Liam. '' Are you serious? I don't want to talk to him. '' sa jag till Liam surt. '' GUYS! You two are best friends! You are like brothers. Are you really gonna throw your friendship away? '' sa han till båda oss. Jag kollade ner på mina händer. Vi är som bröder. Men det här har blivit väldigt seriös. '' Okay, I'm gonna go now, but talk. Okey? '' sa han och peka på oss. Han gick ut från köket och jag kollade på Harry. '' Bro, how could you? '' sa jag och stirra på honom. '' Dude. We can't do this anymore. '' sa han. '' Yes, I should have her. '' sa jag. '' What the fuck dude, no why should YOU have her? If it's one of us, It should be me! '' sa han. Jag ställde mig upp. '' Why the fuck should it be you? '' sa jag argt. '' I have not been in a good relationship, all have stopped badly. I deserve this! '' sa han. Jag la handen på pannan. '' I HAVEN'T BEEN IN A RELATIONSHIP! '' skrek jag nästan. '' Just understand it, we are better together! '' sa han argt. '' Yeah, and that's why you haven't had sex yet? '' sa jag. Han gick fram till mig så vi stog nära och gav mig en hotfull blick. Han pekade på mig. '' Don't fucking push me okay? This will end badly. I won her. '' sa han och jag kollade hotfullt mot honom. '' Yeah? This competition is over, she belong with me. '' sa jag argt.
(lyssna nu på den här låten)
 
Vi hörde någon komma in för dörröppningen. '' Competition? '' hörde jag en röst säga från dörröppning. Vi båda vände oss och såg Julia. Hon såg arg ut med ansiktet men jag såg i ögonen hur sårad hon var. '' Seriously? Competition?! '' sa hon och började höja sin röst. '' Julia, loo- '' försökte Harry säga men hon lyfte upp handen mot honom. '' IS THIS WHAT I AM TO YOU? A PRICE? JUST I PRICE YOU CAN TAKE HOME? ARE YOU FUCKING KIDDING WITH ME?! I KNEW THIS WOULD BE HARD, BUT THAT YOU TWO COULD SAY THAT ENDS EVERYTHING. I'M NOT A PRICE, I'M A FUCKING HUMAN WITH FEELINGS. THIS SO CALLED COMPETITION IS OVER! CONSIDER THIS LIKE A DAMN BREAK-UP! '' skrek hon. Jag såg nu att känslorna kom fram och hennes tårar rann ner för hennes kinder. Hon kollade på oss med en besviken blick. Hennes ögon hade blivit röda. '' I actually thought you two would never hurt me. You two were my first love. And I'm sorry that i put you thrue this, but I thougt this would work. And I guess I was wrong. And I can't belivie I was so stupid who thought you two actually felt something special to me. Something true. '' sa hon. Hennes blick var hjärt krossande. Det är såhär vi har behandlat henne. Som ett pris vi ville ha så mycket. Och jag förstår henne. Vi såg verkligen ut som svin. Men ingen av oss vågade säga något. Vi bara såg på henne när hon grät. Hon försökte ta bort tårarna med ärmen. Hon kollade upp mot oss. '' But no .. I was just a price to you. ''. Hon sprang därifrån och vi bara stog still, ingen aning om hur vi skulle göra. Vi visste bara att ingen vann. Men på den här tävlingen, förlorade vi båda. Vi båda förlorade Julia.
 
Sandras perspektiv:
 

Jag skulle precis gå in till köket men plötsligt kom Julia rusande ut och tog min hand. '' Vi måste gå nu. '' sa hon bestämt. Jag såg att hon hade tårar i ögonen. '' Julia, vad har hänt, berätta till mig! '' sa jag förvånat. '' Sandra, vi måste gå. NU. Jag förklarar sen, jag lovar. '' sa hon och jag nicka. Vi fick reda på att Felicia redan hade åkt hem och ringde en taxi. Efter några minuter, utan att ha sagt hejdå till alla bakfulla människor gick vi ut från ytterdörren. Utanför stog taxin som väntade. '' Oh, jag glömde min väska. Jag kommer strax! '' sa jag och de fortsatte till taxin. Jag gick in till vardagsrummet, där Louis, Eleanor och Zayn satt. På soffan var min väska. '' Where you're going? '' frågade Eleanor. '' Yeah stay! '' sa Louis. '' Me and Julia are going home. We have head ache and just need to rest. But i'll call you. '' sa jag till de båda. Jag tog min väska och gick ut från vardagsrummet. Bakom hörde jag Zayn ropa, men jag fortsatte ut från ytterdörren. Han sprang efter och halvägs till bilen tog han tag i min arm. Jag vände mig om '' Hey! We need to talk. '' sa han. Jag kände tårarna vattnas i ögonen. Jag kollade på han. '' What is it we should talk about? That we kissed? '' sa jag. '' Sandra, i just descoverd that .. Sandra, I just want you back. '' sa han och kollade på mig med tårar i ögonen. En tår rann ner på min kind och jag torka snabbt bort den. '' You know Zayn, I'm starting to get sick of this. Playing that I'm alright when I'm around you.  You know, I'm not okey? I needed you more than you needed me. '' sa jag med tårar i ögonen. Han bara stog där, ordlös. Jag snyftade. '' I loved you through everything, and you didn't even care! '' skrek jag. Han hade tårar i ögonen. '' You were happy with me once, you can be happy with me again! '' sa han. Jag bara skakade på huvudet. '' YOU HAD ME! YOU FUCKING HAD ME! I can never go back to you. Because I know that you'll break my heart again. And I can't do that one more time. I have to walk away from you, for me.  '' sa jag och torkade bort mina tårar. Han bara stog där, med tårar i ögonen. Jag sprang in till taxin. Snabbt öppnade jag dörren och satte mig bredvid Julia. Bilen började köra och hon satt där och kolla på mig med tårar i ögonen. Vi möttes i en kram och vi grät i varandras hår. Jag viskade i hennes hår. '' Allt kommer bli okej, vi kommer gå igenom det här. Tillsammans. '' sa jag. '' Tillsammans. ''.
 
______________________________________________________________________________
Kommentera nu, jobbat riktigt hårt på den här delen!
 

Kommentarer
Postat av: Lol

JÄTTEBRA! :D

2013-02-13 @ 15:27:03




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback