body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.ani), url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.png), progress !important;} />

More than perfect - Del 22

Previous:
 
Vi gick på gatan och solen sken. Jag hade på mig mina solglasögon och skrattade åt ett dåligt skämt som Zayn sa. Jag kollade mig omkring. Min blick stannade på en kille på andra sidan gatan som stod och stirrade på mig. "Åh nej", mumlade jag. Brad var där. Först hade jag bara sett honom, men nu lade jag märke till en tjej som kom bakom honom och tog hans arm. Hon log och sa någonting till honom. Jag kunde inte låta bli att känna ett sting av avund. Varför var han med en annan tjej? Vi tittade på varandra några sekunder till innan han gick. Han tog tjejens hand. "Who was that?" frågade Zayn. Jag slängde en sista blick mot Brad. "No one special", var mitt svar.
 
________________________________________________________________________________________
 
Julias perspektiv:
 

Vi var hemma hos mig och fixade oss för att festa ikväll. Jag hade på en tajt klänning, med engelska flaggan på. Mitt hår gick långt ner och vågigt. Jag var naturellt sminkad, och hade på ett rött läppglans. Jag kände mig faktiskt jätte fin. '' Sandra kom ut nu! '' skrek jag. Hon kom in från toaletten. Hon hade på sig en glittrig guldig kort klänning, med en öppen rygg. Hon hade svarta sotade ögon och läppglans. Hennes hår var snyggt uppsatt och några lockar stack ut. '' Looking good! '' sa jag. '' Neeej, kolla på dig miss beautiful! '' sa hon och jag garva. Felicia kom in till sovrummet, iklädd i en tajt klänning med spets ärmar. Hennes hår var ute och hade en enkel sminkning, men inte för enkel med ett ljust läppstift. '' Åwwhh, alla ser så heta ut! '' sa Felicia. '' Håller verkligen med! '' sa Julia. '' Okay, let's festa! '' sa Sandra och alla skratta.
 
40 min senare ..
 
Liams perspektiv:
 

Alla höll upp sina champagne glas. '' I'm so proud of you guys! '' sa Sandra glatt. '' Number. 1 debut on Billboard 200 is pretty big! '' sa Felicia. '' Cheers, for One direction! '' sa Niall och alla skålade med stora leenden. Vi alla småpratade med varandra. Våran låt, Kiss you hade kommit etta på Billboard listan och det vara bara amazing. '' Tonight it's all about drinking. '' sa Zayn. '' Even me! I don't know why, but its the right time to do it for the first time. '' sa Julia glatt. Vi var hemma hos mig i mitt vardagsrum och bredvid mig stog Danielle. Jag höll hennes hand. Jag hörde hur hon viska i mitt öra. '' I'm so proud of you Liam. '' sa hon och jag mötte hennes vänliga ansikte. '' Thank you for being here. ''. Hon log. '' Of course. I wouldn't want to be anywhere else. '' sa hon och log sitt fina leende. Jag tog mina armar runt hennes midja och drog in henne i en kyss. '' Sorry that James couldn't come, he is ill. '' sa Felicia. '' Don't worry Felicia, you have us. '' sa Niall. '' Sandra, tonight it's all about shots! '' sa Eleanor till Sandra och la armkrok med henne. '' Yeaah! Me and you Eleanor, against the world! '' sa Sandra högt och de båda höjde glasen. '' Okay, this will be fun to see! '' sa Louis och alla skratta. '' Sandra is not easily affected! I remember that! '' sa Zayn. '' Who is easily affected then? '' frågade Harry. '' We all know who that is ... '' sa Julia och alla förutom Harry kollade på Felicia. '' Come on, that's not true! '' sa hon. '' That is so true! I remember when we were on camp, and Matty smuggled in some vodka, and you got drunk after four shots! '' sa jag och alla började skratta. '' You're all mean! '' sa Felicia med en ledsen min och Louis skickade en slängkyss. '' Okay when is this party getting started?! '' sa Danielle högt med en party röst. '' Let's go everyone! '' sa Harry högt och Zayn hojt högt. Vi alla killar började hojta och tjejerna höjde sina glas med champagne upp i luften och gjorde en lame dans. '' Let's get this party started! '' hojtade Louis.
 
 
Louis perspektiv:
 
Vi hade anlänt till nattklubben en halvtimme sedan, och alla hade kul. Vi hade en privat lounge där man kunde sitta och dricka och så fanns det hela dansgolvet framför oss. Felicia och Danielle stog på dansgolvet och dansade för fullt. Julia, Niall och Liam stog vid kanten av dansgolvet och snacka med varandra medan de höll en drink i handen. Vid loungen satt Sandra, Harry, Zayn och Eleanor och drack shots och garvade. Jag satte mig bredvid Eleanor. '' Loooooouiis! '' skrek Sandra glatt. '' Louis my love! '' skrek Zayn och Harry kunde inte sluta garva. '' Louis, drink with us! '' sa Eleanor. '' The club is so full tonight, craazy! '' sa Harry. '' Yeaah, looks like we're not the only one partying tonight! '' sa Zayn. '' What about another round? '' sa Sandra och log stort, och Eleanor sträckte upp händerna. '' Let's do this! '' sa Louis och Harry hällde upp tequila i shot glasen. Alla tog en citron bit och hällde upp lite salt vid hand flatan. '' Okey, ready? '' sa Eleanor. Alla kollade på varandra '' Gooo! '' skrek jag högt. Vi slickade handlatan, drack snabbt upp shoten, och la citronbiten i munnen. '' Woooooooo! '' skrek Sandra och alla skrattade åt Harry ansiktsuttryck. '' Let's get drunk! '' skrek Zayn och vi gjorde så ungefär åtta gånger till. 
 
2 timmar senare ...
 
Julias perspektiv:
 
 
Jag och Felicia dansade för fullt på dansgolvet och vi hade så kul. Jag kände mig full och virrig, min kropp kändes tung men ändå lätt på något sätt. Jag hade bara släppt loss. För första gången i mitt liv kände jag mig fri, som om det inte var något som stoppa mig. Men jag kände också hur lite kontroll jag hade och hur mina insikter inte var sig själva. Jag kände en hand ta tag i min som snurrade runt mig. '' Can I steal Julia a moment? '' sa Niall och log mot mig. '' Of course, you love birds! '' sa hon med en flummig röst och dansade förbi. Han la sina händer runt min midja och höll mig tajt mot han. Våra ansikten var nära. Jag kände en rusning åka runt i min kropp enda ner till tårna. Han kunde känna nästan hur jag ryste. '' I love how you make me feel. '' sa jag och vi kollade in i varandras ögon. Vi möttes i en kyss. Våra läppar rördes som vi var ett, och hans händer gick igenon mitt hår. Vi stog där och hånglade mitt på dansgolvet, och mitt hjärta dunkade snabbt. Jag vet inte varför, kanske var det alkoholen eller kanske det var Niall han själv. Han drog in mig närmare att jag nästan slår vad om att han kunde höra mitt hjärta. Plötsligt, kände jag hur Nialls läppar slets från mina och efter det gick allt så snabbt. 
 
Harrys perspektiv:
 
Jag hade känt hur min ilska hade stigit. Jag kunde inte kontrollera det längre. Jag var så full, och det var alkoholen som styrde mig. Allt gick bara för snabbt. Jag tog tag i Niall och vände på honom våldsamt. Utan att vilja det gav jag honom en rak höger. '' HARRY! '' skrek Julia och försökte hjälpa Niall upp. Men jag såg hur hans ansiktsuttryck ändrades. Han flög upp och utan att jag var beredd så började vi slåss. Jag kunde inte höra något klart längre. Jag kunde bara höra alla hojta och Julia skrika i bakgrunden. Vi hade börjat slagit varandra och vi båda hade fått sår i ansiktet. En publik hade samlat sig för att se oss. Jag kände någon ta tag i mig bakifrån som höll mig från att slå honom. Zayn höll Niall som var lika arg som mig. '' Are you fucking kidding with me?! '' skrek han argt på mig. Jag hade nästan inga ord. '' DON'T FUCKING KISS HER! '' skrek jag argt och nästan spottade på honom. '' I CAN DO WHATEVER I WANT! '' skrek han. '' I'm the only one who gets to kiss her! '' skrek jag och försökte slita mig loss. '' EVERYBODY, CALM DOWN! '' skrek Julia högt. '' Well, guess what! I've had sex with her! '' skrek han och slet sig loss. Han gav mig en höger och efter det blev allt bara svart.
 
Jag vaknade upp hemma hos Liam. Jag kände en stark smärta från mitt hjärta. Jag försökte sätta mig upp men jag kände en hand putta ner mig igen. '' Just get some sleep okay, I'll deal with you two tomorrow. I'm too drunk. '' sa hon. Hon nästan snubblade iväg. Jag fattar inte att jag gjorde det. Men jag kunde inte släcka ilskan. Jag kan bara inte göra såhär längre. Hon måste välja, antingen är det han eller jag. Men rädslan att förlora henne skrämmer mig ändå.
 
Zayns perspektiv:
 

Vi alla hade åkt till Liam, utslagna och fulla. Efter bråket mellan Niall och Harry var det bäst att vi åkte därifrån, med tanke på alla som tog kort och paparazzis. Jag stog i köket och öppnade kylen. Jag stog i kalsonger och en vit t-shirt. Trött, tog jag ut mjölkpaketet och drack direkt ifrån. Jag hörde någon hosta still och i dörröppningen stog Sandra. Hon hade inte längre på sig sin sexiga klänning, utan var i en tröja och trosor. Hennes långa lockiga hår var rufsigt. '' What a crazy night. I knew Harry would eventually do that. '' sa hon och jag nicka. Hon räckte fram handen och jag gav henne mjölkpaketet och hon tog imot den. Hon tog en klunk och kollade på mig trött. '' I'm so. Fucking. Drunk. '' sa hon och jag började skratta. Jag kunde inte sluta garva och hon slog min arm. '' Don't laugh at me! I'm ruined. '' sa hon. '' You made that face! '' fick jag ut mellan gapskratten. '' What face? '' frågade hon flummigt. Jag kunde inte sluta garva och var nästan påväg att ramla. '' WHAT FACE! '' skrek hon nästan och slog till mig. '' I remember that face so good! Everytime we got drunk, you always made that face. '' sa jag och hon började skratta. Vi båda var så fulla och flummiga. Jag iaktog henne. Hon såg så vacker ut när hon skrattade. Det där leendet var något jag älskade mest med henne. Det var en av de sakerna jag tyckte var finast på henne. Det kändes som gamla tider, när jag hade sagt ett skämt och hon inte kunde sluta skratta. Utan någon tanke, tog jag tag i hennes ansikte och tryckte hennes läppar mot mina. Det kändes som oss igen. Hon stog där i 2 sekunder tills hon reagera och puttade bort mig. '' How dare you kiss me?! After cheating on me!? No, I'm not gonna be your fucking bitch who you can cheat with on Perrie! '' skrek hon argt. Jag stog bara där, ordlös och kollade på hennes läppar. Jag ville bara gör det igen. Och jag var bara för full för att motstå. Jag drog in henne igen och efter 4 sekunder puttade hon bort mig igen. Hon stirrade på mig och plötsligt kände jag en smärta på min kind. Hon hade örfilat mig hårt. '' FUCK YOU ZAYN! '' skrek hon och sprang därifrån. Jag bara stog där, och visste inte vad jag skulle göra.
 
Felicias perspektiv:
 

'' Such a crazy night. Can't belivie that happend. '' sa jag till Liam. Vi satt i hans sovrum. Danielle hade åkt men alla andra skulle sova över. '' They will be ok. I promise you. '' sa han. Vi satt på hans säng, fulla och försökte nyktra till. '' Remember our wrestling matches? '' sa jag flummigt. '' Yeaah '' sa han. '' Remember how I always used to win? '' sa jag. '' WHAT!? No way! That's not true! '' sa han och jag skratta. '' Then show it then! '' sa jag. Han slängde iväg mig och jag försökte sätta mig på honom. Han bärde mig på sin axel och jag skrek till. Han satte sig på mig. '' HA! '' sa han. Våldsamt men ändå förvirrat lyckades jag ta mig loss och sätta mig på honom. '' HA! '' sa jag. Vi båda började garva. Men för några sekunder blev allt bara tyst. Jag kände mig komma närmare honom. Utan att själv styra det möttes våra läppar. Vi kysstes. Mitt medvetande var förvirrat, jag var så full. Jag kände värmen från hans kropp, och hans läppar mot mina. Han slängde iväg mig så han låg över mig, och började kyssa min hals. Det kändes så fel, men på något sätt ändå rätt.
 
 
 _______________________________________________________________________________
Hejhej! Här kommer en del! Glöm inte att kommentera är ni snälla :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Vilma

Superbra novell! :)

2013-02-10 @ 23:55:48
URL: http://vilmavardet.blogg.se







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback