body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.ani), url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.png), progress !important;} />

More than perfect - Del 17


 
Previous:
 
" Asså jag ska ut och och göra en grej imorgon så kan du täcka för mig, säg att jag sover över hos grannen eller något. " Okej visst men kom ihå att du är skyldig mig en tjänst efter det här " skrek jag efter honom medan han gick ut ur köket. " Som vanligt " sa han och vände sig om och flinade sedan sprang han upp till sitt rum igen. Jag gick in i vardagsrummet igen, pappa höll på att decka bredvid mamma och såg åter igen jätte rolig ut. Jag satte mig ner bredvid mammas fötter och kollade mot mina konstiga föräldrar. Det är så här enkelt livet alltid borde vara tänkte jag och fnissade lite.
 

_________________________________________________________________________________________
 
Sandras perspektiv:
 
'' Okej, jag kan seriöst inte fatta att du äntligen ska flytta ut. '' sa jag. Alex la in sina kartonger i våran gamla bil Alex hade fått av pappa. '' Ja, liksom nu är det tjejer som gäller liksom. '' sa han med ett leende. '' Alexander! '' skrek mamma argt. Min familj är kristen, och hela min släkt också. Jag har alltid gått till kyrkan på högtider, sen jag döptes. När jag var 14 år så konfirmerade jag mig med Julia. Om min mamma visste att jag hade en, jaa.. boy toy så skulle hon antagligen skicka mig till helvetet. '' Nejmen, det kommer bli skönt med att äntligen slippa få vänta på dig att du ska gå ut från toaletten! '' sa Alex och skratta. '' Ja, det kommer bli skönt med att inte behöva oroa om du har druckit upp mjölken. '' sa jag och garva. '' Aja, det är dags för mig att dra till nya lägenheten då. '' sa han. Jag kollade på mamma och såg henne gråta. Det märkte Alex också. '' Mamma gråt inte, jag kommer hälsa på varje vecka, och du kan komma när du vill. '' sa Alex och krama om mamma. Jag vände mig om till pappa. '' Varför fick han bilen och inte jag!? '' sa jag surt och pappa skrattade. '' Oroa dig inte Sandra! '' sa han. Alex gav pappa en kram och gick sedan till mig. '' Ja, jag kommer sakna våra brottningsmatcher. '' sa han. '' Ja ''. Först nu kände jag att det skulle bli ensamt utan Alex. Han är liksom min brorsa, vi har alltid hjälpt varandra och skyddat varandra. Även fast han faktiskt varit den elakaste människan ibland och jag har velat stabba honom så kommer jag faktiskt sakna honom. Han kramade om mig och jag log. '' Och kom ihåg, om någon håller på med dig så ring bara, så slår jag sönder han. '' sa han och jag skratta. '' Såklart! '' sa jag. Han satte sig i bilen och några sekunder var borta. Pappa hojtade. Jag kollade på honom och han log stort. '' Mohaha, nu blir det äntligen ett gym i huset! '' sa han med en fånig röst och vi skratta.
 
Dagen efter ...
 

Louis perspektiv:
 
'' No, it's not like that! '' sa Sandra och skratta. '' You are a bad girl Sandra! '' sa jag och alla skratta. Sandra hade sagt något om sitt kylskåp och såklart gjorde jag det till något perverst. '' Yeah, Sandra loooves  refrigerators! '' sa Harry. '' So much that she - '' sa jag men innan jag fick ett slag på armen av henne. '' That really hurt! '' skrek jag och alla skrattade. Vi satt hemma hos mig, i mitt vardagsrum. I bakgrunden spelade we got the world. Bredvid mig på soffan satt Eleanor vid min andra sida satt Sandra. Julia satt i fotöljen för sig själv. I soffan bredvid oss satt Harry, Felicia, Liam och Zayn satt på golvet. Niall skulle komma strax och vi hade chips och cola på bordet. '' Omg, remember that time when we almost destroyed the drums when you we're in x factor! '' ubrast Felicia till Liam. '' Yes and you were like banned to come and visit! '' sa Liam och började as garva. '' Yeah I remember! You played so loud that everyone was complaining! Even I heard it from the styling room! '' sa Zayn och alla garva. '' That was such a long time ago '' sa Harry. '' Do you miss it? '' frågade Julia. '' Well, I miss our old friends, but like look where we stand now! '' sa jag. '' Yeah, feels wierd to say it, but we are the biggest boy band in the world and .. '' sa Liam men Zayn avbröt honom. '' That's awwweesommee! '' sa han med en fånig röst. '' What's awesome? '' hörde vi en röst säga och in kom Niall. '' Niall! '' utbrast Julia och hon flög upp och kramade om honom. '' Hi sweetie! '' sa han till Julia och kysste henne. Alla kollade automatiskt på Harry. Han såg okej ut, men jag visste att han ville slå något. Niall satte sig på fotöljen och Julia satte sig på hans knä. Det spred sig en tysnad i rummet. '' Well this is awkward. '' sa Felicia och Sandra och jag började dö av garv. Vi gav varandra en diskret high five. '' Okay I wanna play black ops, who wanna play? '' sa Zayn. Liam, Sandra och Niall räckte upp handen. '' I'm gonna go and refill '' sa Eleanor och tog skålen. '' I'm coming with you. '' sa Julia. '' Yeah, me to! '' sa Felicia. Jag satt nu ensam på soffan. Jag vände mig mot Harry. '' How are you mate? '' frågade jag. 

Harrys perspektiv:
 
'' I'm good '' sa jag och log. '' No, tell me. '' sa han. Jag kollade osäkert på honom. '' It's just frustrating, you know? '' sa jag. '' Yeah, I understand you. '' sa Louis. '' I just really, really like her. I haven't met anyone like her, and I just get so angry you know... I can't stop thinking that.. I just feel that I will do something stupid that I will regret later. '' sa jag. Det gjorde ont att se henne med någon annan. Men jag och Niall gick med på det här, men jag visste bara inte att det skulle bli så jobbigt. '' Maybe you should talk to her? '' sa Louis. Man hörde skrik från Liam, Zayn och Sandra som spelade black ops. '' Yeah, maybe I should. '' sa jag. Jag gick upp från soffan. 
 
Julias perspektiv, medans Harry och Louis snackar:
 
'' Okay, I'm so confused now. '' sa Eleanor och la skålen på bardisken. '' Aren't you dating Harry? Or, no your dating Niall right? What, I'm so confused! '' fortsatte hon. '' I'm kind of dating both .. '' sa Julia. Eleanor nästan tappade chipspåsen men fångade den. '' WHAT?! '' utbrast hon. Felicia höll för munnen och garva. '' And they know about it?! '' sa Eleanor nyfiket. '' Yeaah. '' sa jag och kollade ner på mina händer. '' And they are cool about it?! '' fortsatte hon. '' Well, one isn't enough for Julia. '' sa Felicia och garva. Jag slog till henne. '' One is enough! But I just .. like them both. '' sa jag och kollade osäkert på Eleanor. '' Isn't it exciting? Dating two guys? '' sa hon och log stort. '' Well yeah, but it's hard. '' sa jag. '' I just don't know wha- '' sa jag tills Harry kom in genom dörren. '' The chips is ready! '' sa Eleanor och gick snabbt ut därifrån. '' Umh, I have to go to the bathroom. Diarrhea you know, it's tough. '' sa Felicia och vi kollade konstigt på henne. '' I'm coming dear toilet! '' sa hon högt och nästan sprang därifrån. Jag flina lite och vände mig till Harry. '' Hey, what's up? '' sa jag och log mot honom. Han såg lite osäker ut. '' Is it something you want to tell me? '' sa jag. Han såg fortfarande lika osäker ut. '' Oh my god, you are going to break up with me, aren't you? '' sa jag och kollade ner. '' No, no, no! '' fick han ut. Han tog tag i mina armar. Jag kollade ner. '' Juliet, no. Just look at me. '' sa han. Jag kollade upp. '' It's just hard you know. See you with him.. It's kind of heartbreaking. I'm kind of jealous. '' sa han. '' Don't be. I'm so sorry Harry. I don't want you to feel that. It's just hard to me too. I like you two alot. But please, don't end this now. I really really like you Harry. Don't worry okay. '' sa jag. Vi båda lutade oss och våra läppar möttes. Våra kyssar var bara så fantastiska. Vi har en sån kemi, som är svår att beskriva. Men med Niall känner jag att vi har känt varandra så länge. Det känns som om Niall har en gammal själ, jag kan känna det när jag kysser honom. Jag bara vet inte. Tiden bara går, och jag vet inte än hur det kommer sluta. Våra läppar lämnade varandra och vi båda log mot varandra. Men när jag gick därifrån kunde jag inte sluta känna det i magen. Något dåligt skulle hända. 
 
 
__________________________________________________________________________
Kommentera gärna, det skulle göra oss super glada! :)


Kommentarer
Postat av: Lol

Bra! ;)

2013-02-04 @ 06:49:10




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback