body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.ani), url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.png), progress !important;} />

DEL

Del kommer guys!
Felicia skulle ha skrivit idag, men kan inte få tag i henne så jag, Sandra skriver idag istället. Fick reda på att jag skulle skriva väldigt sent, så därför kommer en del väldigt sent! Felicia kommer antagligen skriva imorgon istället för mig då.
 
Juste, Julia ska ju åka iväg till Italien nu under sportlovet! Så hon kommer ju inte uppdatera! Såhär kommer det bli den här veckan:
 
Lördag - Sandra istället för Felicia.
 
Söndag - Felicia, för jag (Sandra) skrev idag på lördagen.
 
Måndag - Ingen del som vanligt :)
 
Tisdag - Sandra
 
Onsdag - Sandra
 
Torsdag - Felicia
 
Fredag - Ingen tyvärr :/ Julia skulle ha skrivit, och vi vill också ha en till ledig dag eftersom det är lov!
 
Lördag - Felicia
 
Söndag - Julia. Eftersom jag skrev till henne på onsdagen så ska hon skriva då! 
 
Tack så mycket, ha en jätte trevlig kväll! Glöm inte att kommentera sen! (:
 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback