body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.ani), url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.png), progress !important;} />

NY DEL

VI VET ATT VI SUGER!
 
Men bara för en snabb update..
EN DEL KOMMER UT VÄLDIGT, VÄLDIGT SNART (inom 2-3 dagar). Vi har skrivit det mesta av delen, 
den sista delen. 
Jag vill bara själv säga att det har varit så jäkla kul att skriva den här delen. Jag själv älskar att skriva, och har verkligen njutit av det här! Men eftersom vi har så mycket pågrund av skolan, så har det varit skit jobbigt. Vi ber verkligen om förlåtelse. Jag har älskat att skriva den här novellen, men jag har ganska många saker jag själv måste ta itu med. Jag är ändå så jäkla ledsen att vi faktiskt ska sluta skriva här!
Så snart är den sista delen här..
 
Men! Även fast det är slutet på novellen, så är det inte slutet av bloggen! Bloggen kommer vara öppen, öppen för vem som helst att läsa och uppleva. Ni kan läsa den tremiljoneretttusenfemhundrafemtiosju gånger till om ni så gärna vill! Nån dag, när vi inte har lika mycket i skolan så kommer vi börja skriva igen. Och det är for fact sant. Nästa gång kommer det bli ännu större, och ännu bättre. Så vad jag och Julia tänkte är att istället för att ni går in på den här sidan och uppdaterar hela tiden för att se om att vi har börjat på en ny novell
så kan vi skicka ett mail till er!
 
Nästa gång vi börjar skriva igen, så kan vi maila er om ni vill. Så ni vet att vi har börjat igen. Det kommer inte vara något komplicerat bara ''Hejhej, vi har börjat skriva igen''. Så om ni är intresserade, skriv era email adresser i kommentarerna! :) Stay tuned, för snart är den sista delen här. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: anonyn

När kommer nästa del? Längtar super mycket!

2013-12-22 @ 23:39:59
Postat av: Anonym

Åhh, äntligen en ny del snart! Har längtat så mycket, haha<3

2013-12-23 @ 20:34:12
Postat av: Kirre

[email protected]

2014-01-07 @ 23:14:22
URL: http://kanderssonn.devote.se







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback