body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.ani), url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.png), progress !important;} />

SORRY

Heeeeeeeeeeeeeej.
 
Vi tänkte bara be om ursäkt för den näst senaste delen när Sandra skrev. (Jag, Sandra) skrev inte egentligen under
tisdagen utan jag skrev under måndagen. Anledningen var för att jag ville ut och fira valborg, och jag skulle inte hunnit att skriva under tisdagen. Så jag bah, ''ahmen nu skriver jag då på måndagen istället och gör ett tidsinställt''.
 
Det är ett ganska stort problem på måndagar. JAG ÄR GRYMT TRÖTT. Efter att ha läst om min del efter jag hade publicerat den upptäckte jag väldigt mycket stavfel inom engelskan. Holy shit var det första jag tänkte på. Jag fungerar inte på måndagar, min hjärna är helt seg och jag har inte lusten. Jag vet att det var mycket fel och jag hoppas vi kan glömma det, ha-ha. Det var därför en ganska dålig del publicerades i tisdags. Just in case. Nu har vi också ganska många prov. Julia har fem prov de här två veckorna, jag har fyra men jag hade även ett väldigt stort franska projekt och geografi projekt. Felicia som brukade skriva har SEX prov de här två veckorna. Det är galet mycket vi har i skolan just nu. Om du upptäcker mycket stavfel, grammatik fel m.m så ber vi om förlåtelse. Men stressen och ångesten tar över helt. Hoppas du förstår. Nu ska jag plugga med Felicia genom skype till matteprovet, franska förhöret och fysik läxan jag har till imorgon. Framför allt kemi provet på måndag. Japp, mycket på gång. 
 
HA DET BÄST. Love you.
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback