body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.ani), url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.png), progress !important;} />

FÖRSÖKER

Hej folk!
 
Förlåt för att ni måste vänta på del så länge men allt har varit så stressigt!
Jag ska vara brudtärna till ett bröllop nästa vecka och i en vecka har vi letat efter klänningar och skor. Och varje gång jag har kommit hem efter en väldigt lång dag i stan så har jag alltid varit dödstrött. Det har verkligen varit jobbigt att försöka pressa in två-tre timmar att skriva. Men nu, när jag äntligen har tid kan jag inte få ut någonting. 
Jag brukar oftast ha väldigt mycket inspiration och ideer att skriva, men när det kommer så stressigt så blir det väldigt svårt. Vi har planerat novellen såklart, men sättet man ska skriva på det är något man får jobba på själv ibland. Det är verkligen svårt att skriva när man inte kan komma på någonting.
 
Tro mig, jag har suttit här i två timmar, skrivit och tagit bort. Allt jag skriver just nu blir inte bra. Jag ska försöka skriva inom någon dag, och jag ber så mycket om ursäkt. Men jag kan verkligen inte få ut något. Förlåt för att ni måste vänta, men jag har så mycket på gång. Bröllop, en fest vi planerar hemma hos mig, och den 30 juli åker jag utomlands med familjen. Hoppas ni förstår. Ibland är inte tiden rätt.
 
Jag ska försöka skriva snart, men tills den kan ni kanske läsa om lite? Hoppas ni stannar,
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Självklart stannar jag kvar, er novell är absolut den bästa novellen jag någonsin läst och jag lovar jag har läst många, haha. Men jag förstår verkligen att ni har mycket nu på sommaren osv. Ni är bäst, hoppas ni förstår hur bra ni är och hur många som gillar det ni gör. Kram xxx<3

2013-07-19 @ 23:48:48
Postat av: Anonym

Så klart vi stannar ni skriver bästa novellen (:

2013-07-20 @ 00:17:14
Postat av: janoskiansfanfics.blogg.se

Hej!
Vi är två tjejer som har startat en helt ny novellblogg om The Janoskians!
Nu undrar vi om du/ni skulle vilja göra ett länkbyte med oss? :)

Tack på förhand!
Viktoria & Elin, http://janoskiansfanfics.blogg.se

2013-07-24 @ 22:52:25
URL: http://janoskiansfanfics.blogg.se/







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback